Bu bölüm 26. bölümden itibaren Leyla'nın bir önceki kurguda asla öğrenemediği bir gerçeği öğrendiği takdirde olacakları anlatan alternatif bir finaldir.
Üzülecek olanlar okumasın. Tahmin edileceği üzere mutsuz bitiyor.
Bu orjinal final değil. Orjinal final benim için diğeri. Bu mesela yani. Eğer Leyla Selim'i terketse neler olurdu sorunuzu yanıtlıyor. Leyla'nın Selim'i terketmesini isteyen insanlar bunu asıl final kabul edebilir. Ama benim gönlümdeki final Selim ile Leyla'nın mutlu olduğu final. 😘
****Leyla Selim'i affettiğini söylese de içinde hep bir kuşku vardı. Gece gece odaya gelişi Hazar'ı apar topar doktora götürüşü onun için hala bir muammaydı. Onu tam olarak affedip önüne bakabilmesi için DNA testi yaptırıp yaptırmadığından emin olmalıydı. Bir gecede 180 derece dönmesinin başka bir mantıklı açıklaması olduğuna inanmak istiyordu.
Sorularının cevabını almak için sakince Selim'in işe gitmesini bekledi. Onun için çok uzun gelen bir kahvaltı sürecinden sonra işe giden Selim ile doğruca çalışma odasının yolunu tuttu. Odayı karıştırırken içinden sürekli "ne olur yapmamış olsun" diye dua etmeyi ihmal etmiyordu.
En alt çekmecede bulduğu bir tomar kağıdı masaya yığıp tek tek incelerken gördüğü kağıt karşısında gözyaşlarına hakim olamadı.
"Selim Karahan ile Hazar Karahan'ın DNA'ları %99,99 uyumludur."
Hiçbir zaman görmeyi ümit etmediği acımasız bir gerçek gün gibi ortadaydı. Bulduğu kağıt artık onlar için her şeyin sonu olmuştu. Kendini kafasına balyoz yemiş gibi hissederken soğukluk maskesini takmayı başarabildi. Sanki bir gün böyle bir şeyle karşılaşacağını hissetmiş gibi bundan sonra yapacakları bir bir beyninin içine doluyordu.
Derhal çocukları Nermin hanıma bırakıp abisinin yolunu tuttu. Yağız'a her şeyi olduğu gibi anlattıktan sonra şimdilik sessiz olmasını rica etti. Plansız bir adımla çocuklarını kaybedebilirdi. Abisi gördükleri öğrendikleri karşısında öfkeden kudurmuş hemen avukat olan arkadaşını evine davet etmişti. Avukat sorunsuz bir boşanma için Leyla'ya direktifler verirken vekalet alarak davayı hemen açacağını söylemişti. Ayrıca DNA raporunu da avukata teslim etti. Abisi de bu süreçte annesinden kalan mülkleri satıp Selim'in ona ulaşamayacağı bir yerden acilen mülk alacaktı.
Eve geldiğinde doğruca ikizlerin yanına gidip gözyaşlarını akıttı. Sabahtan beri kendini tutmaktan kaskatı olmuştu. Oğulları henüz çok küçüktü. Henüz bir aile olduklarını farkedemeyecek kadar, ilerde hatırlayamayacak kadar küçük. Ama artık onlar için bir dönüş olamazdı.
"Oğlum ne olun affedin beni. Artık yapamazdım. Hazar'a yapılan bu hakarete katlanamazdım. İnanın denedim, sizin bir ailede büyümeniz için her yolu denedim. Defalarca babanızı affetmeye çalıştım. Ama artık olmaz. Onun hastalıklı zihninden uzaklaşmamız lazım. Sizin için bu eve geri dönmüştüm. Şimdi sizin için gitmemiz lazım." deyip bebeklerinin ellerine minik öpücükler bıraktıktan sonra aşağı inip Nermin hanıma bakındı. Bulduğunda özel olarak konuşmak için kış bahçesine geçtiler.
"Nermin abla, sana ihtiyacım var. Bana bir konuda yardımın lazım." diyerek direkt konuya girmeyi tercih etti Leyla.
"Tabi Leyla hanım. Siz isteyin yeter. Yardımcı olabileceğim bir durum olursa seve seve."
"Evliliğimin ilk zamanlarından beri bu evdesiniz, Selim ile yaptığımız kavgaların, beni buraya hapsetmesinin en yakın şahidisiniz."
"Evet ama o günler eskide kaldı. Selim bey artık daha iyi. Siz de iyisiniz değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selim ile Leyla'nın Alternatif Finali
RomanceLeyla ile Selim olmasaydı ne olurdu? DNA testinin öğrenilmesi durumunda yaşanılacakların olduğu alternatif bir finaldir.