3

9K 346 122
                                    

Kapida  iki üç dakka oyle kala kaldim.abimin konusmasiyla her sey duzeldi

-yoonso iceri al istersen kardesim.demesiyle kenara cekildim.yarim saat gecmisti ve annem mutfaga isaret edince aladim kahve yapmam lazimdi.ama tek girmemeliydim abimi de aldim yanima ve abime dedigim sey ile sok oldu.

-abi ben bu cocuk ile evlenmem.diyince abim dalga gecerek

-ben evleneyim o zamb abicim ne dersin.bi kere geldiler artik geri gondermek ayip olur.diyince bıkkınca ''tamam''dedim.ve kahve yapmaya basladim.jimin'in kahvesine bir sey koymicaktim cunku bu gercek bi evlilik değildi.arkamda berilen ses ile arkami dondum.

-2 gün sonra gelecek galiba kahveler.

-...

-diyorum ki biraz acele mi etsen.

-peki jimin ederim.dememle hafif guldu ve

-ismimi soyledigimi hatirlayamadim.

-ayni okulda oldugumuzu unuttun heralde.dememle yine o gulusu yapip

-tabi beni okula tanimayan yok her kiz gibi sende pesimden kosuyosun.demesiyle gitmesi icin elimi uzattim ve ''git''dedim oda gitti.kahvesine bise koymicaktim ama kendi istedi tuz,kirmizi biber,nane tozu ve ne bulduysam kattim.kahveleri iceri goturdum ve ictiler.Jimin kendini zor tuttu.ve her bi yudunda su iciyodu.istediler ve gittiler.gitmeleriyle babama donerek.

-baba ben onunla evlenemem.dedim baban da baba bakti ve

-neden.dedi

-babacigim onunla evlenemem o bizim okulda.diyince babam sinirlendi ve

-evleneceksin yoonso bi kere söz oldu dönmek yok.diyince gozumden yas geldi ve babama donerek.

-EVLENMICEN DEDIM EVLENMICEM.dememle babam elini kaldirdi veee...

Yazardan buraya kadar.bugun jin'in dogum gunu oldugu icin medyaya jin'in fotoğrafini koydum.umarim begenirsiniz iyi okumalar oy vermeyi unutmayin.😁😁

Hikaye nasil gidiyor.umarim iyidir.kotu oluyosa soyleyin.

zoraki evlilik PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin