اسلم علیکم♡
Selamat Sejahtera ♡ 안녕 ♡
こんにちは ♡ 你好•••
Hai readers Author sekalian~ lama tak jumpa...sebenarnya chap yang sebelum ni...yang Jin dengan Sana kena langgar tu...itu sebenarnya chap yang terakhir...
Tapi! , DYLM tidak berakhir macam tu je...Author ada 2 berita . 1 sedih 1 lagi gembira korang nak mana dulu?...Author bagi tahu yang sedih dulu ye...Okey , berita sedihnya adalah...DYLM akan tamat sebelum menjelang 2020 .
Dan! , berita gembiranya Author akan buat Season 2!
Okey , tak beberapa nak gembira sangat apapun Author nak cakap yang Season 2 akan di campur di dalam Season 1 ni...dan , Author rasa semakin hari...chap dalam 'DYLM' akan bertambah korang semua larat ke nak baca?Lagi satu , Season 2 ni akan lebih banyak kesedihan so...mohon sediakan tisu itu pun kalau hati korang tisu sorry..
Dan , tajuk untuk Season 2 adalah 'Still' Author sebenarnya nak letak tajuk 'Do you still love me?' Tapi...bila Author fikir balik , kalau Author letak Do you still love me rasa macam panjang sangat so...Author letaklah tajuk untuk Season 2 adalah 'Still' jadi sekarang book ni dah jadi...'Do you love me? + Still?
Kalau kita campur...jadi...
'Do you still love me?'
Haa...sebenarnya inilah tajuk untuk Season 2 tapi panjang sangat so Author pendekkan jadi 'Still' sekarang book ni dah ada nama baru>_<!
Author harap korang boleh support 'Still' dan...Author ni kecil lagi so...kalau Author salah eja tegurlah janganlah engko dah tahu tapi dok duduk diam je tegur ah! Hokey?
Dan! , Author sebenarnya time start buat cerita ni memang Author nak buat sampai beratus ratus chap tapi Author takut ada yang mulut macam ni...♡mak ai! Bapek banyak siaa dia punya chap
♡aduh , dahlah cerita tak best!
♡cepatlah bila nak habis?
♡bosan ah!
♡noob si Author ni...
Kalau aku dengar dekat comment ada lagi-ii no 5 memang aku tampor kepala engko .
Last , Author nak tanya...korang ni memang betul-ii sanggup ke nak baca cerita Author ni? Kalau yang still boleh jomlah kita tamatkan yang dah tak boleh...Author tak paksa pun untuk baca...
Okey! , sekarang jom kita kenal-ii dengan cast 'Still' ahmaghilah...•♡•♡•
YOU ARE READING
[C] Do You Love Me? + Still?
Fantasy4 namja.. Tapi hanya seorang yang akan memenangi hati Sana.. Siapakah orang itu? Kalau nak tahu tekan read tu.. jangan lupa tekan vote juga! Selamat membaca! _____________________________ Cast : Minatozaki Sana , Kim Seokjin , Kim Taehyung , Kang Da...