ONLARIN EVİ

32 0 0
                                    

12 Temmuz 1846 bir pazar sabahiydi.

3 arkadaş (Emma,Slap ve Ben) bir otelde kalmaya karar vermiştik.

Slap çok güzel bir otel bildigini ve bizi oraya göturmek istedigini soyledi. Emma biraz tereddut etsede o otele gitmeye karar verdik.

Otel çok kuytu bir yerdeydi. Etrafi ormanlikti. Ustelik etrafi cok rutubetliydi. Neyse otelden iceriye girdik. Otel gorevlisi cok degisik bir adamdi. Yani konusmasi, yuruyusu cok garipti.

Bize odalarımızi gosterdi. Emma 11, Slap 12, ne tesaduf ki bende 13 nolu odadaydim. Fakat benim odamin duvarlarinda kurumus kan lekeleri vardi. Ama cok belli degildi. Zaten iceridede hafif bir kan kokusu. Fakat diger arkadaslarimin odalari gayette guzeldi. Üstelik sadece onlarin odalari degil benimki haric diger tum odalar normaldi.

Doğal olarak biraz tırstım. Hatta Emmayla beraber kalmayi bile dusundum. Ama Emma boyle seylerden hic hoslanmazdi. Bu yuzden vaz gectim.

Gece olmustu. oteldeki herkes yatmisti. Galiba bir tek ben uyumuyordum.

Odada garip sesler duymaya basladim. Sanki odada benden baska birisi daha vardi.

Daha sonra duvardan tirnak sesleri gelmeye basladi. Galiba odadaki garip varlik duvarlara tirnagiyla birseyler ciziyordu. Gozum karanliga alistikca cizdigi seyleri cok rahat bir sekilde gormeye basladim. Ama duvarlari tirnaklayan o garip varligi goremiyordum.

Duvarda seytan resimleri vardi ve duvarda bir sey yaziyordu. "EVİMİZİ TERKET".

Çok korkmustum. Yavas yavas garip varligida gormeye basladim. Tanidik bir simaydi. Evet evet o garip şey otel gorevlisiydi.Yanima yaklasti. Nefesini yuzumde hissediyordum. Garip bir fisiltiyla "

"EVİMİZİ TERKET" dedi.

VE BEN SAÇMALARKEN SEN HALA BUNU OKUMAYA DEVAM EDIYOSUN DIMI. OKU OKU :) :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Onların EviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin