O regina.... Multi cred ca noi,regii,reginele,avem o viata de poveste. Stiti voi.... baluri, bogatii, sclavi,dar adevarul doare. Viata noastra e foarte....foarte...urata.
Cum stiti,cam toti regii sau reginele mor sub topor fara cap,sunt... sub dominatia nobililor. Daca nu ascultam nobilii...ei se razbuna si ajungem sub topor.
Ma numec Mary. Mai precis.... Regina mery a Scotiei. Verisoara mea este Elisabeta(regina Angliei). Am fost logodita de cand m.am nascut cu Francisc... regele Frantei(defapt viitorul rege al Frantei).
De cand am fost mica englezii imi voiau moartea fiindca sunt catolica si ei protestanti... Iar eu ar trebuii sa vin la tronul lor cand Elisabeta moare.
Nu mai eram in siguranta la mine acasa,asadar m.am mutat in Franta.
Ghiciti... Nici acolo nu eram in siguranta.
Apoi... M.am mutat la o manastire. Acolo am stat pana am crescut si am ajuns la o varsta mai adula.
De aici incepe povestea mea.
La ora pranzului eram afara si ma jucam cu mingea. Era foartea cald afara si frumos. Sora cea mai invarsta aseza lingurile si farfuriile pe masa iar sora,, bucatareasa" termina de facut mancarea.
In timp ce facea mancarea si.a adus aminte ca a uitat de adus ceapa care era in pod. A lasat un pic mancarea nesupravegheata. Cand s.a intors era gata.
-La masaaaaa!
Toate surorile, si eu, ne adunaseram la masa. Dupa rugaciune o sora a luat o bugata din paine.(e ciudat ca s.a asezat azi in locul meu.. Mdar asta e). Cand sa iau si eu o lingura sa mananc a inceput sa ii curga sange din cap surorii si a lasat capul jos dintr.o data.
Repede sora lider a venit la mine si m.a tras de la masa