-Ce s.a intamplat? (spun eu speriata cu ochii in lacrimi)
-Stii Mary...A venit timpul sa te duci la castel si sa te intalnesti cu predestinatul tau.
-Dar imi e frica!
-De ce?
-Daca nu o sa ma placa nimeni?
-Vai Mary!Te.ai auzit? Uita.te la tine. O regina mare, frumoasa, care stie ce vrea de la viata si o luptatoare. De cand erai mica te.am indragit fiindca am vazut o salvare in tine.
-Adica o salvare?
-Multi protestanti,multa varsare de sange, multa ura, multa rautate. Prea multa.
Spunand acestea am mers in camera mea. Acolo erau hainele mele mai elegante ca niciodata si.... si.... prietenele mele(doamnele mele). Am izbucnit in lacrimi.
-ooo.... Kenna, Lola, Greer!!!
-A venit timpul, Mary! Tronul te asteapta!spuse Lola.
-Da stiu.... dar imi e foarte greu.
-Off... te gredem, e foarte greu si periculos. Imi spuse Kenna cu un zambet cald. Dar... esti o luptatoare si toate stim asta.
-Asa e! o aproba Greer. Ne.a fost foarte dor de tn.!
-Si mie de voiiii!
Dupa ce ma aranjasera am urcat in trasura. Atunci Lola imi intinse o scrisoare. Era de la mama.
Draga Mary,A venit si timpul tau. Ai grija la toti din jur. Nu iti spune toate secretele fiindca oamenii sunt ca niste serpi.
Am toata increderea in tine ca vei fi o regina foarte mare.
(nu uita.... trebuie sa ai un mostenitor cat mai repede ca sa iti salvezi numele si rolul de regina)
Cu drag,
mama ta.Dupa ce am citit,am multumit si mi.a curs o lacrima pe obraz. M.am uitat oe geam si am vazut castelul. Am coborat si in fata era un alai de oameni.... regele, amanta regelui, regina si iesise in fata si viitorul rege, sotul meu, Francis.