Wstęp

87 4 6
                                    

Hej mam na imię Nikola Malik. Mam 17 lat. Niebieskie oczy i brązowe włosy jestem dosyć szczupła. Mówię tak, ponieważ ja tak nie uważam. Mieszkam w Katowicach razem z moją mamą. Ojciec dowiódł się z mamą. Ale wiedząc co on zrobił. Po prostu pewnego dnia wyszedł z domu. A następnego dnia mama  dostała list w którym pisało, że chce się z nią rozwieść nawet nie napisał z jakiego powodu. No i tak za parę tygodni moja  mama była wolna. A ja nawet już za nim nie tęsknię  po prostu mi to wisi. Ale chciałabym chociaż wiedzieć dlaczego. Czy ja tak dużo oczekuje? Ale ok. Moją największą przyjaciółką jest Emilii Taggart. Ma ona brązowe oczy i włosy. Jest ona szczupła. Jak prawie każdy mam swojego crusha jest nim Andrew Taggart. Dla tych którzy nie wiedzą kto to jest to jest dj. Tworzy zespół razem z Alexem Pallem the chainsmokers. Kocham ich. Wracając do teraźniejszości. Właśnie wchodzę do szkoły. Witam  się z Emilką. I razem idziemy pod salę matematyczną.
- Wiesz Nikola chciałabym pojechać do mojego brata.
- A gdzie on jest?
- W Nowym Jorku.
- No może kiedyś się tam wybierzemy.
Po tych 7 godzinach lekcyjnych wróciłam do upragnionego domu. Od kiedy wyszłam rano z domu. Marzyłam aby wrócić do łóżka. No ale cóż. Gdy weszłam zastałam w kuchni mamę akurat robiła spagetii.
- Hej!
- No hej siadaj za chwilę będzie gotowe spagetii.
- O mniam...
- Mam dla Ciebie fantastyczną  wiadomość.
- No jaką nie trzymaj mnie w niepewności.
- Wiem, że zawsze chciałaś  pojechać do Anglii. Dlatego ty pojedziesz do brata. A ja pojadę z przyjaciółkami do Hiszpanii.
- Łał.
- No ale chcesz?
- No oczywiście. A mogę wziąć że sobą Emilkę?
- No oczywiście, że tak.
- Jej.A co ze szkołą
- Uznalysmy z panią, że  przyda wam się trochę wolnego.
- To fajnie.
- To dobrze jak zjesz to idź się pakować.
- No ale kiedy ja wreszcie jadę.
- No jutro.
- Co?
- No zjedzone to idź się pakować.
- Ok lecę.
Spakowanie zajęło mi jakieś 4 godziny. Tak jakby że szczęścia nie mogłam się pakować. Ale w między czasie zadzwoniłam do Emi i powiedziałam jej o wszystkim. Bardzo się ucieszyła. Mogła w końcu spotkać swojego brata. Nie wiem jaki on jest ale mówiła, że bardzo fajny. Oby był ładny. Wtedy całkiem by mi odpowiadało. Zobaczyłam na zegarek była 19:00. Więc poszłam się wykąpać. Wzięłam ciuchy i weszłam do łazienki. Po długiej kąpieli przez, którą rozmyślaniam  jak to będzie spotkać brata po tylu latach. Dopiero gdzieś o 22:00 poszłam spać.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Hejka wszystkim to mója pierwsza książka. Nie chciałam jej pisać ale moja  bff mnie namówiła. Dzięki! czy czujesz  ten sarkazm. Jeżeli ktoś to czyta to bardzo się cieszę. Co myślicie o niej? Komentujcie 😉 

Please, do not leave me aloneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz