Sadece 3 saniyen olduğunu biliyor musun?
Yeni bir ortama girdikten sonra insanların sizin hakkınızda bir yargıya oluşması 3 saniye , kıyafetinizden duruşunuza kadar sizi 3 saniye içerisinde analiz etmeleri ortalama 3 saniye sürüyor ve sizi bir kategoriye koyuyorlar, havalı,yıkık,sıradan. Ancak bu size bir dezavantaj gibi gözükmesin çünkü 3 saniye içerisinde karar vermek için beynin hızlı düşünme kısmı kullanılır ve gerekli analizler yapılmadığı için çok rahat şekilde aldatılabilir.
Kendinizi Tanıyın ve yapabilecek ile yapamayacaklarınıza karar verin, kendine yalan söylemek özgüvensiz insanlar için bindiği dalı kesmek gibidir, başarısız olduğunu gördükçe kendine olan güveni azalacak ve en son benden hiçbir halt olmaz diyerek pes edecek, vee mutsuz son...
- Neden ilk adımı sen atıyorsun?
Karşındakide insan neden ona hizmet edesin ki? Senden bir farkı yok.
- Peki adımı atmaya karar verdin nasıl yapacaksın?
İlk adımı atarak karşısındakinde bir ön yargı oluşturdun bile. Kendisini senden yüksek görmeye başladı ve bu hissi her saniye yükselmeye devam ediyor, engel olmak için yapman gereken tek şey kendini kanıtlamak, çalışmak değil kanıtlamak! ona yeteneklerini göster sana ilgi duymasını sağla (Bu karşıdakinin düşünce tipine göre değişir. İyi analiz etmen lazım) Asla tüm yapabileceklerini gösterme. bu onu korkutacak ve kaçmasını sağla.
- İlk adımı atacak kadar bile özgüvenin yok mu?
Senden daha kötü durumda olan insanları kullan, onlarla eğlen ve sana saygı duymalarına izin ver. Bu sana gaddarca gelebilir ama emin ol sana bunu çoğu arkadaşın yapıyor.
UNUTMA! KİMSEYE İHTİYACIN YOK HER İŞİNİ KENDİN GÖREBİLİR VE TEK BAŞINA İSTEDİĞİN HER ŞEYİ YAPABİLİRSİN ANCAK NEDEN UĞRAŞASIN'Kİ İNSANLARI KULLANMAK VARKEN HER ŞEYİ KENDİN HALLETMEYE ÇALIŞMAK SENİ BİRAZ YORABİLİR. BİR ŞEYLER İSTEMEYE KORKMA ANCAK KABUL ETMEZLERSE KENDİN BAŞINA'DA HALLEDEBİLECEĞİNİ UNUTMA.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARK HACKER
RandomSAÇMA SAPAN BİLGİSAYAR VE HACK BİLGİLERİNDEN SIKILDIN MI? BU KİTAP TAM SANA GÖRE. KAFANDA HACK İLE İLGİLİ OLUŞAN BÜTÜN SORULAR BU KİTAP İÇİNDE. EE... NE DURUYORSUN OKUMAYA BAŞLA.