Hoi, ik ben Miles. Ik ben een jongen van 17 jaar oud. Ook wel gezien als de leeftijd die iedereen als 'Young Wild & Free' beschrijft. Nou dat kunnen ze misschien wel doen, maar niet in mijn geval. Mijn leventje loopt namelijk net iets anders dan dat het normaal gesproken het beste zou zijn. Je zal je misschien wel afvragen waarom.. Ik zal het je allemaal gaan uitleggen. Het begon allemaal op die ene dag...
Flashback
Ik zit op mijn kamer en kijk uit het raam. Het regent. De meeste mensen vinden het maar niks als het regent, maar ik vind het eigenlijk wel iets hebben. Als het regent hoef je je niet te laten zien op straat. Als het regent hoef je niet met je vrienden buiten te chillen omdat hun dat zo graag willen. Als het regent kun je gewoon lekker in je kamer onder je deken in een dagboek schrijven. Dat is wat ik altijd doe ja, in mijn dagboek schrijven. En dat is ook precies waar ik nu mee bezig ben. Ik schrijf in mijn dagboek.
Dear Friend.
Hier ben ik weer, Miles. Het is weer honden weer. Gister ik eens goed na gedacht en ben ik toch naar de winkel gegaan. Want zoals het nu gaat hou ik het écht niet meer lang vol. Ik heb ze nog niet geprobeerd eigenlijk. Zouden ze me kunnen helpen? Ik wens van wel.
Ik spreek je snel weer!
Liefs Miles
Zou ik het doen? Zou ik het echt gaan doen? Ach fuck it. Ik doe het gewoon. De kans dat ze helpen is groter dan dat ze niet werken. Ik pak het apotheek tasje en haal het potje er uit. Voorzichtig draai ik het potje open en haal er een klein pilletje uit.
"Kom op kleine.. Happy Little Pill, Take me away." Zeg ik met gesloten ogen tegen mezelf. Ik pak een glas water en slik de pil door.
Einde flashback.
JE LEEST
Happy little pill
FanfictionMy happy little pill Take me away Dry my eyes Bring colour to my skies My sweet little pill Take my hunger Light within Numb my skin. A story based on Happy Little Pill by Troye Sivan ©iGoogleHoran