Блискуче індійське пророцтво

9 1 0
                                    

Телорн і Дейлі, як і все інше населення планети Земля, уже шість років поспіль збирали каміння в очікуванні дня, коли справдиться пророцтво однієї популярної індійської секти: "Настане мить, коли на світанку камінь стане золотом, а золото -- каменем". Багато було, правда, і тих, хто зневірився у пророцтві і не сподівався дожити до його здійснення. Тільки не Телорн і Дейлі. Ці два відчайдухи могли повірити чому завгодно, а коли вже повірили, то не сумнівалися.

І от одного світанку, який нічого особливого нібито не обіцяв, Телорн розштовхав Дейлі з несамовитим криком:

-- Вставай, лінюх! Досить ніжитись! Зараз почнеться!

Дейлі негайно зрозумів, про що йде мова, і через десять секунд обидва друга вже стояли в гаражі перед заповітною купою каміння. Телорн стискав у руці золотий браслет для перевірки другої частини пророцтва.

-- Ну, зараз розбагатіємо... -- прошепотів з трепетом Дейлі. 

З-за обрію покзалися перші промені сонця. Як тільки вони потрапили на каміння, воно стало золотіти. Телорн, не вірячи своїм очам, простягнув руку до камінців.

-- Дейлі, Дейлі, воно.... ВОНО ЗОЛОТО!

Дейлі теж кинувся туди. Золото! Як довго вони цього чекали! Мрія здійснена! Друзі з криками радості скакали навколо золота, немов скажені, цілували його і ніяк не могли намилуватися.

Раптом браслет Телорн став сіріти і міняти текстуру. Юнак тільки і встиг подумати про те, що зараз всі багатії стануть щасливими власниками купити каміння, як Дейлі перервав його думки:

-- Телорне, лихо!

Золото ставало каменем. Усе золото, що було в гаражі.



Блискуче індійське пророцтвоWhere stories live. Discover now