"apa?!" jerit hyemi." kenapa? kalau tak ki-"
" okayh, okayh.. tapi aku still virgin.."
tersenyum sinis mereka apabils mendengar kata-kata hyemi.
" ooh.. nak kena belajar dulu lah ni.." ucap taehyung dengan senyum sinis.
"b-belajar?"
" oh senang je.. jap ye."
taehyung lalu hilang sbentar. dia kembali dengan Iphone X nya.
" ha nah tengok ni." ucap tae smbil menunjukkan ip nya kepd hyemi.
"h-huh? ape dorang buat tu??" kelirunya.
sbnarnye taehyung menunjukkan sebuah video porn tentang seorang perempuan memberi blowjob/hanjob( for spe ii yg xtau, blowjob is you sucking man dick n handjob is you stroke the dick 😜 but i bet yall know this ryt XD) kpd seseorang lelaki.
" wow, innocent giler kau. nak try buat tak?" sengih jungkook melihat hyemi yg keliru seperti anak kucing sesat
"t-try?? tpi-"
"ahh takde takde, kau kan dh jadi 'sex slave' kitorang" potong jimin.
lalu ketiga - tiga mereka membuka seluar dan boxers mereka. terpantul dicks mereka yang begitu tegang.
"ok now, sekarang kau hisap dick aku dulu" ujar jimin kpd hyemi smbil menampar bibir perempuan itu dengan dicknya.
nak atau taknak, hyemi terpaksa patuh arahan mereka. perlahan lahan hyemi membuka mulutnya, lalu menjilat kepala dicknya(?).
" ahh ahh" moan jimin
"eh takkan kau buat dia sorang je"
taenyung dan jungkook mengambil tangan hyemi,kiri dn kanan, lalu membiarkan hyemi mengusap dicks mereka.
jimin mula memasukkan dick nya ke dalam mulut hyemi dan laju meng thrust dicknya ke dlm mulut wanita itu smpai nak tercekik.
" ahh ahhh more"
moan ketiga tiga jejaka itu.
hyemi semakin lama semakin horny melihat mereka membuatkan pantiesnnya terasa basah.
PCUT!
sperma jimin yang likat dan pahit terpancut ke dalam mulut hyemi.
wanita itu ingin ludah ttpi ditahan oleh jimin.
"kau ludah aku rogol kau" ugut jimin.
hyemi pun terpaksa menelan sikit demi sedikit.
lalu taehyung dan jungkook juga cum dekat badan hyemi.
mereka memakai baju dan seluar mereka semula.
"ok dah kitorang dh puas, tpi x seberapa since kitorang hanya dpt handjob je" jeling jungkook dan taehyung pada jimin.
"dah tata kitorang gi duluu" lambai mereka lalu keluar dari bilik itu,tidak lupa untuk kunci.
tbc.
sorry i had to do itt
YOU ARE READING
sex slave + vminkook
Romance- park hyemi merupakan anak kepada Park Junsoo yang dikenali sebagai CEO Of Park's Industries. Pada suatu hari, Park hyemi diculik oleh 3 orang yg tidak dikenali. Mereka menjadikan dia seperti seorang pembantu dirumah. Tetapi, 3 orang lelaki itu kel...