1.BÖLÜM

31 5 13
                                    

Sabah alarmıyla birlikte koca bir tüy yumağının karnımın üstünde oturmasıyla uyandım Max bana bakarken bende ona bakıyordum.Kapımın açılmasıyla birlikte ikimizde o tarafa baktık. Küçük kız kardeşim Sinem'in mavi gözleri her zamanki haliyle cin gibi açık ve iki eli belindeydi "okula 30 dakika geç kaldın canım" derken eliyle 5 işaretini yapmasıyla hafifçe tebessüm ettim.Yeterince ayılmıştım odamdaki banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Bal rengi gözlerimle uzun kirpiklerim uyum içindeydi kumral saçlarım bel boşluğuma kadar uzanıyordu kısacası yine çok güzeldim-ne kadarda mütevazı- diyen iç sesim yani kezbana cevap vermedim çünkü ne zaman cevap versem kavgaya dönüşüyordu.Üstüme üstünde forever yazan sweatshirtümü giyip altıma siyah kotumu giydim. Ayakkabımı giyip çantamı elime aldım ve aşşagıya indim.Salona geçip babamın yanına oturdum "ooo Barış Bey siz işe gitmediniz mi?" Diye sordum o da bana gülerek" dün nobetciydim kızım bu arada sen zayıfladın mı?" Dedi "Barış Bey çok teşekkür ederim sizde her zamankinden daha genç ve yakışıklısınız"dedim gülerek. Yüzü birden asıldı "ne genci prensesim baksana saçım beyazlaşmaya başladı"dedi doğruydu babamın artık saçı beyazlaşmaya başlamıştı"boşver be baba boyatırsın geçer"dedim.Annemde kahvaltıyı hazırlamış olacak ki "kahvaltı hazır hadi gelin" babamla güzel kokuyu takip ederek mutfak masasına oturduk "Elif sultan döktürmüşsün yine" derken ağzıma krep atıyordum.- bu kadın işini biliyor ya- evet kezban evet  bu kadın işini biliyor.Kahvaltimi bitirip masadan kalktım. Annemin yanağına öpücük kondurup  küçük cadıya dil çıkardım . Evden çıkıp canavarıma yürürken bir yandan da çantama rastgele attığım anahtarlarımı arıyordum. Anahtarımı bulunca sanki önümde karam fabrikası var gibi sevindim. arabaya binip radyoyu açtım.okulun arka bahçesine park ettikten sonra sıraya doğru yürüdüm ve yine öğretmenlerden başka erkek olmadığına yakındım. Evet evet ben kız meslekte okuyorum. Müdür beni çağırınca-evet kendisi bizi rezil etmeyi çok severdi- kezban haklı ilk fırsatta rezil eder hep kendileri bizi. Kürsüye doğru yürüyüdüm tek kelime altı harf SIÇTIM.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 08, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Grafit CanavarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin