Joon_216 právě zveřejnil(a) fotku
Líbí se to bunnycookie41, mukbang_princess a 702 dalších
Joon_216 Is it a mole or a pimple on my chin? 🤔🤔
Zobrazit komentáře (195)
Mukbang_princess xd a nebo kousek jídla
----> Joon_216 hmmm konspirační teorie 🤔🤔😂💕(Jungkook)
Yoongi mi podal plechovku piva a řekl, že s ní mám jít rovnou do jeho pokoje.
V jejich bytě jsem byl jako doma, trefil jsem hned.
Sedl jsem si na postel a vyfotil se. Celkem už mám v Yoongiho posteli 6 fotek, jedna za každou návštěvu.
Rozhlédl jsem se po místnosti.
Na zdech visely plakáty zpěváků a herců. Trochu jsem zažárlil. To oni byli slavní, krásní a měli spoustu peněz. Co mám já? Křivý zuby, na kontě celkem hovno a ještě k tomu bydlím u rodičů... Co víc si přát.
Občas jsem nechápal, proč se mnou vlastně Hoseok je.
"Kurva." A teď jsem mu vylil pivo do postele. "Do prdele, i kalhoty mám mokrý." Poloprázdnou plechovku jsem postavil na psací stůl a kapesníčkem utíral to, co jsem vylil.
"Kookie? Jsi vpoho?"
"Jo!" Zakryl jsem flek na povlečení polštářem a sedl si na něj.
"Můžeme se do toho pustit." Hobi se s úchylným úsměvem objevil ve dveřích.
Nezbývalo mi nic jinýho, než dělat, jakože se nic nestalo.Rychlým škubnutím jsem mu přetáhl tričko přes hlavu a hodil ho na křeslo.
On se sklonil k mému krku a začal ho jemně kousat a všemožně sát.
Kolenem jsem zatlačil na jeho penis.
Popadl jsem ho za boky a stáhl mi kalhoty i s boxerkami, přičemž jsme si vyměnili pozice.
Zalehl jsem ho a začal mu jemně laskat bedra, a pomalu postupoval dolů, až jsem se dostal k jeho zadečku.
Dlaněmi jsem mu roztáhl půlky a zahleděl jsem se na jeho malý růžový otvor, do kterého jsem následně vnikl jazykem. Hobi pískl.
Začal jsem jím kroužit a přirážet. "Nezdržuj to a dělej." Zavrčel mezi vzdechy.
Strhl jsem ze sebe všechno svoje oblečení a znovu jsem si prohlédl Hoseokovo tělo. I přes to, že ho vidím po sté, mě stále fascinuje.
Chytl jsem ho za ramena a přetočil ho na záda, abych mu viděl do obličeje.
Zahleděl jsem se na jeho nádherné rty a políbil je.
Vzal jsem si do ruky jeho lýtka a pomalu mu roztahoval nohy.
Přiložil jsem špičku svého penisu na jeho dírku a on zavzdychal. Byl tak nadržený.
Sevřel víčka k sobě a zaryl nehty do polštáře, který silně objímal.
Začal jsem pomalu a jemně přirážet.
Hobi pustil polštář, obmotal nohy kolem mého pasu a začal si jednou rukou mnout svůj úd.
Zrychloval jsem v přrážení. Po pár sekundách jsem našel jeho uzlíček nervů.
"Ooh ano, ještě tam!" Křičel a mohl se z bláznit.
Cítil jsem, že už se blížím k vrcholu. Přitiskl jsem si Hoseoka blíž k tělu.
Přírazy zdivočely a ve chvíli, kdy se naše organizmy zbláznily jsem vykřikl jeho jméno a oba jsme se udělali.
Ještě párkrát jsem přirazil a lehl jsem si vedle něho.
"Vůbec se mi do toho kina nechce."
ČTEŠ
The truth untold
Fanfictionyoonmin texting ~ ヾノ゙✧* .:*♡ヾ✧*.。.:*♡ヾノ゙✧*.。.:*♡ Cover by @dakota_azet