Κεφαλαιο 2ο

104 6 3
                                    

Φτάνοντας λοιπόν στο αεροδρόμιο κατεβάζουν τα πράγματα τους από το αεροπλάνο και καλούν ένα ταξί ώστε να τους πάει στο ξενοδοχείο που είχαν κάνει κράτηση για να μείνουν αυτές τις 10 ημέρες.Τακτοποιούν τα πράγματα τους, η ώρα στο Παρίσι είναι 4 το μεσημέρι ..ξεκουράζονται για 2 ώρες και στις 6 θα ετοιμαζόντουσαν για να επισκεφτούν τον Πύργο του Άιφελ...Μετά από εκεί λένε να πάνε στο Cafe de Flore,μία από τις καλύτερες καφετέριες στην πόλη,Αργότερα έκαναν βόλτα στην κεντρική πλατεία του Παρισιού.Η ώρα έχει πάει κιόλας 8:30 ο Γιάννης και η Ελένη λένε να περάσουν και από την Rue de la Gaite,μία από τις γνωστότερες,πολυσυζητημένες και πεντανόστιμες κρεπερείς στην γαλλική πρωτεύουσα.Μέχρι να βρουν το μαγαζί η ώρα πήγε 9:00 κάθισαν να φάνε..κατά τις 10:00 το βράδυ γύρισαν στο ξενοδοχείο και κοιμήθηκαν...

Η πρώτη μέρα στο Παρίσι,έφτασε στο τέλος της... Την άλλη μέρα το πρωί ξύπνησαν και αποφάσισαν να επισκεφτούν κάποια από τα μουσεία του Παρισιού.Πρώτο ήταν το μουσείο του Λούβρου καθώς και την Πυραμίδα του Λούβρου..Στην συνέχεια επισκέφθηκαν το Μουσείο Ορσέ,το Παλίε Γκαρνιέ,το Κονσιερζερί,το Μουσείο Ορανζερί και τη Βασιλική της Ιερής Καρδιάς..Όλοι την ήμερα την πέρασαν με αυτόν τον τρόπο,βλέποντας δηλαδή διάφορα εκθέματα και σημεία ενδιαφέροντος του Παρισιού...Το βράδυ πήγαν νωρίς στο ξενοδοχείο και πήραν το βραδινό τους εκεί,μιας και ήταν <<όλοι μέρα στους δρόμους>>..Αργότερα ανέβηκαν στο δωμάτιο τους και κοιμήθηκαν....Το πρωί θα πήγαιναν στην Παναγία των Παρισίων,στην Αψίδα του Θριάμβου και στον κήπο του Λουξεμβούργου,είναι ένας περιποιημένος κήπος με πολλά όμορφα και πρωτόγνωρα λουλούδια που θα μπορούσε κανείς να θαυμάσει...Ύστερα κατά το απογευματάκι πήγαν για καφέ και έκαναν βόλτα στην πλατεία..

Την επόμενη μέρα η Ελένη είχε ξυπνήσει πρώτη και κατέβηκε να πάρει το πρωινό για τον Γιάννη...Η Ελένη όμως όταν κατέβηκε στο μπουφέ του ξενοδοχείου συνάντησε ένα πολύ ωραίο,όμορφο,γοητευτικό αγόρι...Το αγόρι της μίλησε: -Γειά! Πως σε λένε ? -Σε εμένα μιλάς ? -Ναιι.. --Αα...με λένε Ελένη εσένα ? -Ωραίο όνομα Ελένη εμένα με λένε Jason... --Είσαι από την Ελλάδα ή από την Γαλλία ? -Είμαι από την Ελλάδα αλλά κάθε καλοκαίρι έρχομαι τακτικά για διακοπές στο Παρίσι είναι ένα πολύ ωραίο μέρος! --Αα ωραία... -Εσύ Ελένη δεν μου είπες είσαι μόνη ? --Χμμ δεν θα το έλεγα... -Αα κατάλαβα --Εσύ? -Τι εγώ? --Είσαι μόνος ? -Ναι... --Μάλιστα... -Ναιι --Πρέπει να φύγω θα τα πούμε έτσι ? -Ναι εννοείται πως θα τα πούμε....Έτσι κι αλλιώς μένουμε στο ίδιο ξενοδοχείο. --Χαχα...ναι,γεια σου λοιπόν (Η Ελένη χαιρετάει τον Jason και παίρνει το πρωινό για τον Γιάννη, φάνηκε σαν να της άρεσε.... Η Ελένη σκέφτηκε.... Όχι δεν γίνεται να τον θέλω... μα,μα τα έχω με τον Γιάννη και τον αγαπώ τόσο πολύ...αλλα... είναι πολύ γλυκός αυτός ο Jason και φάνηκε ότι του άρεσα και εγώ.. γιατί με ρώτησε αν τα έχω με κάποιον...και ο τρόπος που μου μίλαγε.... Αχχχ!! δεν ξέρω τι είναι σωστό και τι λάθος!? Δεν ξέρω τι να κάνω τώρα.... Ίσως να τα ξανασκεφτώ όλα καλύτερα μέχρι αύριο...) Έφτασε στο δωμάτιο με όλες αυτές τις σκέψεις να πλημμυρίζουν το μυαλό της...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 26, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ταξιδι στο Παρισι...Where stories live. Discover now