1

223 23 63
                                    

Concept:Atunci cand va sunt profesorii

Jin

Ar fi un profesor bun dar totusi exigent si nu ar ierta pe nimeni care nu isi face tema la timp si care face galagie la ora sa.Jin preda matematica.

Namjoon

Ar fi unul dintre profesorii  severi din liceu,care vrea ca totii elevi sai sa aiba numai note bune la materia sa.Namjoon preda engleza.

Yoongi

La ora lui nimeni nu ar indrazni sa scoata nici macar un sunet,totii ar tacea mâlc.Totii stiu cat de infiorator si aspru e profesorul daca ajungi sa-l enervezi,iar la teme era si mai rau,dand chiar si 50 de exerciti pentru urmatoarea zi.Yoongi preda chimie.

Hoseok

Hoseok este tipul de profesor,foarte bun si zambaret cand ajunge in clasa iar totii pur si simplu il adora.Stie sa fie iertator si este foarte greu sa-l calci pe coada,nimeni  din elevii sai nu l-a vazut vreodata nervos.Hoseok preda biologie.

Jimin

Jimin ar fi genul acela de profesor foarte sexy la care toate fetele ar saliva la orele lui.In fiecare zi primeste cadouri si atentie de la fete,fiind mereu cu ochii pe el si desigur ar atrage gelozia multor baietii din scoala.Face fetele sa chinuie numai cu un zambet iar niciuna nu lipseste de la orele sale.Jimin preda muzica.

Taehyung

Este un profesor care ii place mereu sa glumeasca la ora sa.Mereu printre lectiile predate adauga si cateva glumite si idei cum sa retii mai usor anumite cuvintele grele.Uneori ar sari peste temele pentru acasa si v-ar da drumul cu 10 minute mai devreme.Taehyung preda istorie.

Jungkook

Elevii adora carisma de care da dovada la ora sa.Fetele il adora fiindca stiu ca face sale si muschi se sai se vad asa de bine prin tricourile subtiri si mulate pe care le poarta.Dar daca il enervezi ei bine..ar fi bine sa nu o faci, daca ți la pielea ta!Jungkook preda sport.


Hey hey lume.Uitati aici primul capitol din reactii BTS,stiu ca nu e cine stie ce..dar e abia primul capitol si as vrea sa stiu daca vreti sa continui.Daca aveti idei le astept bucuroasa.

Saki out!

Reactii BTSWhere stories live. Discover now