Koniec prázdnin

44 8 1
                                    

Marinette:
Ale nie! Prvý deň školy a prídem neskoro! Rýchlo som si obliekla oblečenie ktoré som našťastie mala pripravené, zchmatla tašku a bežala som do kuchyne. Zobrala som si na cestu croissant a bežala do školy. Ešte že ju mám tak blízko domu. Keď som vbehla do školy víťazoslávne som vykríkla: Stihla som to! Môj krik sa ozýval po celej škole, začala som sa červenať. Celý areál stíchol. Po chvíli ticha sa všetci vrátili do pôvodných činností a ja som sa pobrala do triedy. Cestou tam som rozmýšľala ako sa asi moji priatelia majú keď sme sa nevideli dva mesiace. Dalo by sa čakať že s Alyou by som sa stretávala ale práve naopak. Celý mesiac bola s rodinou na dovolenke a potom na táboroch a keď nebola tak bola chorá alebo strážila svoje mladšie sestry. Vošla som do triedy a môj pohľad sa uprel na nádherného blonďavého chalana ktorý sedel na Alyinom mieste bol to Adrien. Chvíľu som tam len tak prekvapene stála a nakoniec som sa vybrala k Alyi ktorá sedela vedľa Nina. Slávnostne sme sa zvítali a chvíľu pokecali. Pokec som nakoniec prerušila keď som sa spýtala jak to že vedľa mňa sedí Adrien. Adrien! Chvíľu som sa uistila či som to nevikríkla nahlas, našťastie nie. Alya sa iba nad mojou otázkou pousmiala a povedala mi ako to všetko bolo.
Alya:
Dnes ráno keď sme tu boli už viacerí slečna Bustierová nás zavolala lebo nám chcela dať niejaké novinky. Boli tu všetky triedy zhromážnené a slečna Bustierová podala novinky a riaditeľ iba pokivkával hlavou v súhlase: Milý študenti chcela by som Vám niečo dôležité oznámiť. Počas prázdnin sme sa spolu s inými učiteľmi a s pánom riaditeľom shodli že zmeníme zasedací poriadok. Odteraz budete sedieť chalan dievča chalan dievča. Rozhodli sme sa aj že tento zasadací poriadok budú mať všetky triedy aby to bolo spravodlivé.......... Takže toto bol príhovor slečny Bustierovej. Potom sme sa vrátili do triedy a povedali si ako budeme sedieť mohli sme si vybrať aj keď si tu nebola Adrien si vybral teba a potom.....
Marinette:
Čože!!!!! Ajaj to už som povedala nahlas a keby ešte len povedala ja som to VYVRESKLA. Opätovne sa na mňa všetci v triede pozreli ale hneď sa otočili späť. Predsalen sú to moji spolužiaci tak sú zvyknutý na moje trapasy. Bola som v šoku. Mohol si vybrať hocikoho, HOCIKOHO!!!! A on si vyberie mňa?! Láska môjho života si ma vybrala. V hlave mi vírili myšlienky bola som v tranze. Alya mi začala mávať rukou pred tvárou. Keď som sa spamätala prezerala som si triedu a mojich spolužiakov pokiaľ mi Alya rozprávala o niejakej novej údalosti z ladyblogu. Nesúdte ma predsa len som tam bola a viem čo sa stalo keď som Beruška. No nič, prezerala som každý detail všetci boli opálený dokonca aj Adrien. Zrazu zazvonilo. Musím sa priznať ten zvonček mi teda nechýbal. Sadli sme si všetci na svoje miesta. Keď sme sa usadili pozdravila som sa s Adrianom a snažila sa dostať zo seba normálne slová namiesto žvatlanín. Nakoniec do triedy vošla slečna Bustierová a povedala že sa nám vrátila spolužiačka. Napjato som čakala kdo to bude a napokon to povedala bola to Laila. Najväčšia klamárka na svete. Keď vošla, učiteľka ju poslala sadnúť si dozadu. A potom začala rozprávať učiteľka: Dobrý deň žiaci na príhovore som nespomenula dôvod tejto zmeny. Chceli sme aby ste sa viac spriatelili a socializovali sa a boli aj s inými ako vašimi najlepšími priateľmi. Tak, aby sme dnes začali hodinu spravíme cvičenie, porozprávajte sa s vašou dvojicou o prázdninách a zapíšte čo ste robili obydvaja. Laila ty s niekim vytvor trojicu. Slečna Bustierová dorozprávala. Našťastie sa Lila nepridala ku mne a Adrienovi. Práca s Adrianom bola úžasná ale bolo tam niečo iné. Nijaký neopísateľný pocit. Aj Adrien sa správal trochu inak ale nezaoberala som sa tím. Po dlhých hodinách utrpenia znovu zazvonil ten otravný zvonček ale teraz naznačoval niečo dobré, koniec školy. Zbalila som sa rozlúčila sa s Ninom, Alyou a Adrianom a išla som domov. Keď Adrien nastupoval do limuzíny naše pohľady sa stretli a znovu tam bol ten čudný pocit. Bola som doňho zamilovaná to je pravda ale toto bolo niečo iné ale neviem čo.
Čauki čauki. Toto je moja nová kniha dúfam že sa Vám páči. Pokiaľ ste si nevšimili je to MLBF. Odcením každý hlas komentár a zhiadnutie. Taktiež by som bola rada keby že si pôjdete prečítať moju ďalšiu knihu Owlyss. A choďte sa pozrieť na moju kamarátku Amba_Creator. Ste Best ďakujem Vám 😍😘❤️.
Vaša Owly72

Vločka láskyWhere stories live. Discover now