5

25 5 2
                                    

Pd nim pov

Erm kena bagy tau bts group yang diorang ada concert kat jaju.. Alang alang diorang boleh bercuti juga..

On call.

Anyeong.. Namjoon

Dae pd nim wae

Hyung nak bagy tau korang yang korang ada concert kat jeju esok tapi korang kene gerak mlm ni jugak

Owhh dae dae nnty saya bagytau yg lain.. Erm hyung pkol berapa nk kene ada ka airport.

Pukol 10 malam so bagytau diorang n kemas barang secepat mungkin korang ada masa dalam 3 jam lagy bye

Bye hyung thank

End call.

Ha hyung sape call

Pd nim..

Owh dia nk apa

Erm ok semua malm ni kita kena gerak pergy jaju nnty kita da concert kat sana..

Owh dae. Erm btw jhope hyung cam mana hyung..

Owhh ya jimin call jhope bagy tau dia pukul sepuluh ada kat airport ok..

Ermm dae..

Ok yang lain kemas barang skarang

Baik hyung

....

On call

Dae pergy jeju.. Bila..

Malam ni hyung kemas barang skarang pkol 10 jumpa kat airport

Owh btw nntt eunha duduk sorang cam mana..

Ermm bawak la skali tapy nnty jimin suru rap mon call pd tanya ok bye hyung.

End call

.....

Hyung pd kata bole bawak jw la

O

whh dae nnty hyung bawak eunha..

....

Eunha jom pergy jeju

Nk bwat apa oppa

Oppa ada concert kat sana takot nk tinggal eunha sorang sorang jom pergy kemas pakaian dae..

Erm dae..

....

Dalam kapal terbang

Oppa duduk dengan eunha dae

Erm ye x kan eunha nk duduk sorang kan..

Heheh oppa nk tydo nntt dah sampai kejutkan..

Ok..

....

Jhope pov.

Ala time ni nak kencing ponn malas betul nk pergy.. Gy kejap laa. Ermm korang tgok kan eunha yee

Jungkok tgokkn eunha jp.. Hyung nk gy toilet.

Erm dae..

...

Tetiba ada seorang lelaki duduk di tempat jhope dan orang itu memegang tgn eunha..

Eunha tersedar dari tidur dia rasa tu bukan tgn oppa dia.. Dia dogak kan kepala dan tgok laki tu.. Eunha menjerit sambil nagis sebab takut sebab lakitu memegang pisau di tangannya.

Jungkook yang terdengar tu terus pergi kearah eunha dan lelaki tersebut ..

Lelaki tu yang perasan jungkook terus lari

Jungkook takbsempat mengejar lelaki tu terus memeluk eunha.. Bts yg lain kerumun eunha yang menagis itu..

Kenapa ni kookie tanya v

X hyung tadi ada lelaki tu datang duduk sebelah eunha sambil pegang pisau..

Boo.. jerit jin..

Mana jhope pergy.. Soal suga pula.

Hyung pergy toilet dia suruh kookie tgokkan eunha.. Tady.. Ermm eunha awak ok ke..

Hiks.. Hikss.. Eunha menagis saja sambil mengeleng kepalabdi dada jungkook itu..

Ermm guys kenapa nie. Soal jhope yg baru tiba..

Ermm hyung tady ada orang kacau eunha siap bawak pisau lagy. Cerita jimin.

Bowyaa...  Jinjja.. Eunhaya.. Saeng okk. Tanya jhope.

Eunha tidak menyahut..

Eunha.. Eunha.. Jerit jungkook pelahan sambil mengusap kepala eunha.. Tiba tiba jungkook dengar dengkuran kecil dari eunha.. Owhh hyung eunha tidur laa.

Owhh ok la kau tgokkan adik hyung kat sini hyung duduk dengan v ok..

Erm dae

Tapi kau jgn macam -macam tu adik hyung tuu..

Ye laarh hyung kata jungkook kepada jhope sambil meMbuat muka😋😋

.....

Comelnya dia tydo kta hati jungkook sambil tangannya sebok membelai rambut panjang eunha.. Dia hnya membiarkan eunha memeluk pinggangnya.

Bersambung..

Dada byee

Dada byee

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 09, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

love storyWhere stories live. Discover now