《2》

78 4 2
                                    

        Am inaintat pe holul aglomerat din noul meu liceu. Of , mai am 10 minute pana la urmatoarea ora...istorie , asa ca m-am hotarat sa ma duc pana la magazinul liceului. Stai , oare unde e?

- Cauti ceva papusa?

- Cum mi-ai zis fraiere?

M-am intors cu fata spre "printul cuceritor" din spatele meu. Cum ma asteptam , EL era.

- Stiu ca ti-a fost for de mine.

- Da , cum sa nu. Acum dispari.

- O sa fi a mea. *rade , departandu-se*

- Acum ca am scapat de idiot , oare unde o fi magazinul..?

- Este in dreapta , langa statuie.*raspunde o voce straina*

Cand mi-am  intors capul credeam ca o sa mor. Era asa de dragut. Era un baiat blond cu ochii albastrii , care avea un zambet de milioane.

- Amn , mersi ! *spun zambindu-i inapoi*

- Apropo , eu sunt Julian.

- Emma , incantata.

- Esti noua?

- Da . *spun , timida*

- Se vede. Altfel ar fi trebuit sa sti ca trebuie sa stai departe de Nash.

- Am observat ca e un idiot . Nu am nicio treaba cu el.

- Nu e numai asta. In acest liceu , el este cunoscut ca si "pradatorul". A avut la pat orice fata de pe-aici si nu numai. Se pare ca am ajuns la magazin. Fii atenta si sper sa ne mai vedem , Emma.

Si pleaca. Tipul asta e chiar de treaba. Dar ce a zis de tipul acela idiot? Chh , chiar trebuie sa stau departe de el. Insa un sunet m-a distras din "lumea mea". Era clopotelul. Chinul incepe. M-a indreptam cu pasi iuti spre clasa mea insa o voce ma blocheaza.

- Deci papusa , se pare ca suntem in aceeasi clasa.

- Mhm. Iei , acum da-te din fata mea.

- Doar de data asta , dar tine minte , jocul abea incepe.

- Sigur...

My TroubleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum