annesinden farklı bir insan olmak istemişti,ondan daha iyi biri olmak ve onun içinde bulunduğu karışıklığı sürüklüyen de bu olmuştu
>>>>>şifonyerin üzerinde duran annesi ile birlikte çektirdikleri tek fotoğrafa baktı.fotoğrafta on üç yaşındaydı ama bedeni on yaşında bir kızın bedeni gibiydi.sıska,cılız ve celimsiz haliyle,çekici ve güzel bir kadın olan annesinin yanında tuhaf duruyordu üniversite'ye başladığı sene yine kendisi gibi bir öğrenci olan ev arkadaşı aynı zamanda spor salanunda çalışıyordu,melody'nin vücudunun kıvrımlara kavuşmasıda onun sayesinde olmuştu.her gün düzenli olarak spor salonuna gidip,ağırlık çalışması ve bir yil içinde erkekler onu fark etmeye başladı.
akıllıydı ama kendini güzel bulmuyordu.arkadaşları partilerde eğlenmeyi seçerken o evde oturup ders çalışmayı yada kitap okumayı tercih ettmişti.
bu yüzden Ash ile hiç sorun yaşamamışlardı.huhuk fakültesine gidip sevdiği şeyi yapmaktan
özgürdü.bu arada kira yada bir sonraki yemek için para bulmak gibi bir endişesi yoktu.ash parasal konuları halediyordu.Melody'de diğer kalan her şeyi.yemek pişirmek,temizlik yapmak onu hiç rahatsız etmiyordu.
nerdeyse bütün hayatı boyunca yaptığı şeylerdi bunlar,annesi hiç bir zaman evcime bir kadın lmamıştı, ev işleri onun için külfetti.
tabi birde ash'ı cinsel açıdan tatmin etme görevi vardı ki Melody bu konuda uzmandı.yaklaşık altı aydır ash'ın kendini geri çektiğini hissetmişti.sevişirken ash'ın aklının başka yerde olduğunu hissediyordu ne yaparsa yapsın, ilgisini çekmek için hangi yolu denerse denesin, ash'ın kendisinden uzaklaştığını hissediyordu.
adeti geciktiğinde bir yanlışk olduğunu düşünmüşrü.ash kısırdı.en azından çocuk sahibi olamıyacağını sölemişti.her ne ilişkileri bir aşk ilişkisi olmasada üç yıl boyunca başka kimseyle birlikte olmamışlardı ve dolayısıyla korunma ihtiyaçları duymamışlardı. fakat sonra göhüsleri hassaslaşmaya başlamış ve iştahı açılmıştı. hamilelik testini yapmadan önce testin pozitif çıkacağından nerdeyse emindi..<<<<<<<<<