Yine Günlerden Pazartesi Ben Erdem Arkadasım Enes ve Emre Beni Hiç inanmadığım hatta Dünyada en olmucak imkansız bir şey teklif etti 6 Sokak ileride olan söylentilere göre Polis ve ordu tarafından karantina ya alınan kamera ve Askerler ile gözetlenen bir ev vardı gecekondu gibi bir şey oraya gidip karantina ya alınmış olan o kişie bakmamızı önerdi çok zorlansamda kabul ettirdiler zorla.Enes hile işlerinden çok iyi anlıyıyor kameraları hack ledi ve bizim oradan geçiceğimiz zaman o kameralar hiç geçmemiş gibi göstericekdi enes işi halletti ve yola koyulduk benim hiç sevmediğim bir kız fatma bizimle karşılaşdı nereye dedi emre hemen atladı:6 sokak ilerde karantinaya alınmış eve karantina ya alınan kişiye bakmak için fatma:Orası insan eti yiyen bir adam var dedi tabi gerildik benim hiç inanmadığım şey buydu zombi karantina ya alınan kişiyi de virüs saçan insan sandım sandık.Ve yola çıkma vakti geldi fatma da peşimize takıldı takılmakla kalmadı bir de sevgilisi mustafa yı çağırdı İkisinden de nefret ederim ama enes fatma ya kör kütü aşıkdı.Ve eve gelmişdik 2 asker ordadaydı ve 2 sağ ve sol köşede olmak üzere kameralar kameralar hack lenmişti önceden bi plan yapmışdık bisiklet ile fatma mustafayı çarpıcakdı,çarpmış gibi yapıcakdı ve olan oldu fatma mustafayı gerçekden çarptı mustafa ve fatma hastaneye kaldırıldı tabi ki 2 asker ambulansa binip gitti biz de enes ve erdem girdik nasıl mı emre kilit açma işleminde uzmandı zaten 5 dk da açdı ve içeri girdik olan oldu karşımızda bir erkek kocaman koridor kanlar akıyordu ağzından çok kötüydü yaralanmışdı bize dogru koştu ben zombi olduğunu anlar anlamaz oradaki sandalye kafasına vurdum yere düştü enes nağtın derken çektim gibi odaya sokdum cam cam vardı vardı da evin her açık yeri demirler ile kitliydi çıkamadık kapıyı örtük kapıya vuruyordu.
Emre:napıcaz ?
Enes:şurdaki levye yi kafasına vuralım öldürelim zombi zaten.
Dedi
ve olan oldu enes levyeyi kafasına vurdu ama arkada zincirli olan kadın erdemi ısırdı ve kadın ile o erkek öldürdük kafasını ezdik nasıl bi canilik bu ?
Erdem:nasıl çıkıcaz kapıdaki askerler de gitti.
Ben:kes sesini ısırıldın belki tedavisi bile yok.
Enes:aç kapıyı söylentilere göre koridorun arkasında en sonunda 2. bir çıkış var.
Ben ve Erdem:hadi gidelim o zaman.
Ve artık yoldayız.Başımıza ne gelecek bilmiyorum...
2.Bölümde olucaklar:Erdem zombiye dönüşücek mi Enes,Emre ile kavga ederken Erdem ısırılıcak mı ? Hepsi 2. bölümde..