6.Sokak-Koridorun sonu.

37 1 0
                                    

Evet artık çıkmıştık yola çok odalar vardı hepsinin içinde birbirinden deli insanlar ve diyer adı ile zombiler düşünüyorum da bu kapılar bir açılsa neler olur erdem ısırılmıştı ve ateşi çıkıyor iyiden iyie zombi oluyordu.

Enes:koridorun sonun da tek açık bir pencere var o pencere de demir yok çıkış yolumuz.

Ben:o halde gidelim.

Erdem iyice kötüleşiyordu zombi olursa ne yapıcaz ?

Ve artık gelmiştik pencerenin sonu.

Enes:pencere bu açıcam ve bu kabus a bi son vericez.

O sırada Nasıl olduysa Tüm zombi kapıları acıldı !! ve bir ses.

Burdan çıkamıcaksınız.

Tüm zombiler üstümüze koşarak geliyordu.

Erdem:beni bırakın siz kaçın ben zaten yaşamıcağım.

Zombiler koşarak geliyorlardı.

Yapıcak tek şey bırakmak dı.

Ve Erdemi orda bırakıp camdan atladık o da ne Atladığımız yer bir yer altı askeriye si o ışıklarda askeriye aydınlatmak için kullanılıyormuş.

Enes:askerler orda.

Ben:Heeeeeeeey burdayız.

Asker bize döndü ve ateş eti.

Neden ettiğini bilmiyorum ama enes öldü.

ben de yaralandım.

Asker enesi alıp o zombilere verdi ve zombiler onu yedi Benim yaralı oldugumu gören asker bana Arkadaşın ısırılmıştı dedi Erdem kameraları Hack leyememiş Ve kameradan bizi an be an takip ediyorlarmış Meğer girişte zombiden kaçarken girdiğimiz o kapıda o zincire bağlı kadın kafalarını ezerken Enes ısırılmış.

Evet Memur bey bu kadar..

6.SokakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin