Bizim tayfa

86 4 0
                                    

Bugün keş süloyla beraber mahallede geziyoduk baktım mahallenin çocuk parkında robot gibi bişey var. Kolu bacağı kafası bile vardı ama kımıldamıyodu heralde pili bitmiş dedim. kucaklamaya çalıştım kaldıramadım en az 500 kıloydu keş sülo bacaklarından tuttu ben de kollarından tuttum mahalleye taşıdık kayfenin önüne getirdik herkes başımıza toplandı. Ben koştum evdeki saatin pilini söktüm, keş süloda dedesinin kalp pilini sökmüş getirmiş. Pilleri robota taktık açma kapatma tuşu yoktu amk. Bende kafasına 4 5 tane vurdum çalıştı. Robot hareket etti mahallede ki herkes kaçmaya başladı. Keş süloda benim arkama saklanmış kanka korkma yanındayım diyo. Bende demirden korksaydım el arabasına binmezdim dedim robotun yanına gittim. Kardeş sen kimsin seni eskiciye satarlar kendine dikkat et buralarda fazla gezme dedim. Bu ben Iron Man sen kimsin bana nasıl vurursun dedi en sevdiğim gözüme yumruk attı 200 metre havaya uçtum tam kafa üstü asfalta çakılacaktım çorabımdan büyük boy BİM poşetini çıkardım paraşut yaptım aşağı indim. Robotun yanına gittim sen benim kim olduğumu biliyormusun amına koduğum senin götüne mıknatıs bağlar götünden kıvılcım çıkartırım dedim. Buna 45 Numara botlarımla uçan tekmeyi vurdum kafa üstü yere düştü geri kalktı götünden boncuklu tüfek çıkardı. Tam ateş edecekti keş sülo bunun üstüne işemeye başladı robot şase yaptı yere yığıldı. Koştum keş süloya bi tane döner tekme attım tebrik ettim 40 yılda bir işe yaradı ibne. Mahallede ki herkes bizi alkışlamaya başladı kayfeci osman abi bize beleş çay verdi. Keş sülo dedesinin kalp pilini çıkardı bende evde ki saatin pilini aldım inşallah pil bitmemiştir biterse dedem götüme baston sokar daha yeni almıştı. Keş süloyla beraber robotun parçalarını ayırıp hurdacı selime satacaz parasıyla dedeme 4 tekerlekli bisiklet alacam camiye giderken zorluk çekmesin yaşlı başlı adam.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MELİKE <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin