p.o.v Wesley
Een paar weken later
Het huis was eindelijk klaar en ik kon beginnen met inrichten. Ik pakte al mijn spullen in en ging naar mijn nieuwe huis, eindelijk had ik een eigen plekje waar ik gewoon rustig kon ontspannen en chillen met mijn vrienden. Over vrienden gesproken ik had nog met ze afgesproken om te chillen en ik zou ze ophalen rond half 12 'shit het is al 11 uur' dacht ik opeens toen ik op de klok keek, ik snelde dus naar de auto om en reed snel aar Putte om Max en Niels op te halen, toen dit eenmaal gedaan was kon ik Joey ophalen in Hoogerheide.
"Oke wat gaan we nu doen aangezien we zomervakantie hebben en volgende week weer naar school moeten" vroeg ik toen. "ehm we kunnen gewoon naar de bioscoop aangezien jij toch genoeg geld hebt" zei Joey toen en we stemde allemaal in, "oke zullen we naar Kingsman the Golden Circle gaan?" vroeg ik toen en weer stemde iedereen in. Na de film bracht ik de jongens naar hun huis en ging daarna zelf ook naar huis om te slapen.
een week later (eerste schooldag jaar 4)
'Oke eerste uur Mentooruur van mevrouw Bosaart en daarna Nederlands van mevrouw Klaasen dat moet te overleven zijn dit jaar of niet soms Briggain' dacht ik maar aangezien ik geen antwoord kreeg was mijn wolf het niet helemaal met me eens, achja we hoefden het niet over alles eens te zijn ofwel soms? Ik zag Niels lopen en besloot hem te laten schrikken, "boe" zei ik terwijl ik achter hem was geslopen, Niels sprong bijna een gat in de lucht van de schrik. "Verdomme de dat nooit weer" zegt Niels dan. "Sorry hoor meneertje temperament" reageer ik dan en we moesten lachen. Niet veel later zaten we alweer bij Nederlands.
"Dus dit jaar gaan we een film kijken en boeken lezen enzo maar eerst wil ik even zeggen dat ik wil dat jullie dit jaar goed moeten opletten." "bla bla bla wat een onzin allemaal" zei mijn wolf toen 'we hebben toch het beste geheugen uit de klas' dacht ik terug.
JE LEEST
The true elements
FantasyHet gaat over 4 jongens en 1 meisjes ze blijken allemaal één element te hebben die ze moeten leren te beheersen maar zal dat goed gaan... Ook blijken ze shapeshifters te zijn.