Anonim: Bad Girl
Elimde ki meyve suyunu aldığımda Oğuz bileğimden tuttu ''Hayır,'' dedi. ''Bunu yapamazsın.''
''Ne,'' dedim sinirle gülerek ''Yapamaz mıyım ?'' bileğimi elinden kurtararak karşıda oturan kız grubuna baktım. ''İzle ve gör.''
Yavaşça ilerlediğimde arkamda gezinen bakışları hissedebiliyordum.Önemsemeden olabildiğince dik bir şekilde, karşılarında dikildiğim bir avuç aptala baktım. Yüzümde istemsizce bir gülümseme oluşmuştu.
Adımlarım durduğunda, önde ki kısa saçlı kız ve yanındakiler beni baştan aşağı süzdüler. Sanki küçümsemek istercesine bakıyorlardı fakat geldiğimde konuştukları o önemli meseleyi çoktan kapatmışlardı.
''Siz,'' dedim ''Beni tanıyor musunuz ?'' yanında ki kızlardan bir tanesi yavaşça bana baktı ''Tanıyor olmamız mı gerekir,'' dedi soğuk bir sesle ve ardından gözleri üzerimde durdu ''Senin gibiler zaten tipiktir.''
Elimde ki kutu meyve suyu üzerinde parmaklarım gezindi, ''Benim gibiler,'' gözlerimi havaya doğru kaldırdım ve duraksadım. Doğru kelimeyi bulduğumda yüzümde alayla karışık bir gülümseme oluştu ''Diğer kızların seveceği türden kişiler değildir.''
''Evet senin gibilerini yalnızca erkekler sever,'' yemekhaneden yükselen sesle birlikte omuz hizamdan birkaç kişiye baktım. Çoktan kendi aralarında gülüşmeye başlamışlar, film seyreder gibi dikkat kesilmişlerdi. Kız bundan daha fazla cesaret alarak ellerini önünde birleştirip bana doğru ilerledi ''Özellikle de yatakta.''
Yemekhanede yükselen ses ikiden ona katlanmıştı ve benim elimde tuttuğum kutu meyve suyu tırnaklarım tarafından işkenceye maruz kalmak üzereyken son derece ifadesizdim. Boşta kalan elimi kızın saçlarında gezindirdiğimde itirazsız bir biçimde gözleri de bana meydan okuyordu.
''Hadi ama, cidden tüm bu kıskançlığınız bu yüzden miydi,'' dedim alayla ''Oğuz için mi ?'' Gözler Oğuz'a döndüğünden ben yalnızca karşımda ki kızın suratına bakıyordum.
Bunu beklemediğinden ne diyeceğini şaşırmıştı. Erkekler konusundan girip bana sürtük damgası yapıştırmak istiyordu, çünkü Oğuz ile olan ilişkimden rahatsızdı. Bu gerçekten komiğime gittiğinden saçlarını elimden çekip yüzünde gezdirdim.
''Endişelenmene gerek yok,'' dedim yapmacık bir ses tonuyla ''Oğuz'la sevgili değiliz.''
Önce şaşkın bir ifadeyle ağzı yarılandı, sonra kafasını eğerek gülümsedi. Oğuz'a baktığında bende çapraz bir gülümsemeyle gövdemi o yöne çevirdim fakat Oğuz kızın suratına dahi bakmıyordu.
''Bundan banane,'' diye homurdandı. Hoşlandığı barizdi fakat Oğuz suratına dahi bakmadığı için biraz kırılmışa benziyordu, bu yüzden hislerini inkar edecekti.
''Hadi ama erkeklerin neler sevdiğini biliyorsun,'' dedim az önce bana ettiği lafları kast ederek ''Bu yüzden zeki bir kızsın, fena sayılmazsın. Arkadaş ortamında benim dedikodumu çevirecek kadar cesursun da belli ki..''
''Ne diyorsun sen be ?'' diye cırlayıp üzerime doğru bir adım attığında eğlenmeye başladığımı hissediyordum ''Ben senin dedikodunu falan yapmadım !''
Sinirlerim bozulduğundan, bir kaç kez gülmüştüm. Gerçekleri bildiğimde yalan söyleyenleri dinlemeyi seviyordum. Bu yüzden çarpık bir gülümseme yüzümde peyda olduğunda, karşımda ki gözlerin yerini bir girdap almıştı. Kaldığım yerden devam etmeliydim.
''Bak okulda yenisiniz,'' dedim bakışlarımı onun bakışları üzerinde durdurarak ''Anladığım kadarıyla da herkes hakkında atıp tutacak kadar aşağılık bir komplekse sahipsiniz fakat ben ağzınıza öyle kolayca alabileceğiniz bir isim değilim.''
Tüm yemekhane oturduğu yerde dikkatle beni izliyordu.Ne kadar ciddi olduğumun farkındalardı.Gözlerimde parıldayan iki ateşin olduğunu karşımda ki gözlerden görebiliyordum ve dürüst olmak gerekirse bazen kendimden bende korkuyordum.
''Bu yüzden,'' dedim tıslarcasına ''Hareketlerine dikkat et.'' Oğuz rahatsızca yerine kıpırdandı bu tarafa geliyordu, fakat onu durduran kızın tiz sesi oldu.
''Etmezsem ne olur,'' dedi ve işaret parmağıyla omzumu sarstı. Adımlarım yavaş yavaş geriye doğru gittiğinde dilimi ısırıyordum ''Söylesene, senin gibi bir sürtükten mi korkacağım ?''
Omzumda ki parmağını yakaladım ve kendime doğru çektim ''Evet,'' dedim ve ardından parmağını saran ellerim koluna gitti ''Korkman gerekir.''
Sağ kolumu kolundan sertçe çektiğimden, yere doğru sendeledi ve o esnada en başından beri yapmam gerekeni yaptım. Elimde ki kutu meyve suyunu ters çevirdim ve parmaklarımı üzerine doğru bastırdığımda baştan aşağıya akan bir sıvıyla tüm yemekhane kahkaha attı.
Ama ben gülümsemek yerine gözlerimi dahi kırpmadan izledim. Can yakmayı seviyordum, ruh halim hep şeytaniydi ve bu biraz bile umrumda değildi.
➻
Anonim: Çok dişli bir kızsın
Etkilendim doğrusu
Görüldü✔️✔️ (11.23)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim: Bad Girl
Short Story❝Keşke zannedildiği kadar kötü bir kız olup, dönen tüm bu olayları sürtükçe bir gülümsemeyle izleyebilseydin. ❞ ˗ˏˋ❀