150 - FİNAL - EXTRA BİLGİLER

15.1K 400 724
                                    

*Bol bol konuşun, çünkü az konuşmak beyninize zarar verir.

*Facebook'ta her eklediğiniz arkadaş ile Mark Zuckerberg'in servetine $0.003 Dolar katkıda bulunuyorsunuz.

*Hababam sınıfının yazarı Rıfat Ilgaz, daktilo alacak parası olmadığı için Hababam Sınıfı'nı eliyle yazmıştır.

*Abdest yükselen tansiyonu düşürür, Baş ağrısıni hafifletir, uyuklamayı yorgunluğu ve öfkeyi giderir.

*Yapılan araştırmalara göre mutluluk, sevdiği şarkıcının konserine bilet alınmasıdır.

*İnsan beyni, kendine zıt olan karakterlerden hoşlanmaya meyillidir.

*Nike'ın logosu 1971 yılında bir Grafik Tasarım öğrencisi tarafından sadece 35$ karşılığında tasarlanmıştır.

*Kadınların içgüdüleri, %88 oranda doğruyu söyler.

*Rap dinleyen insanların IQ seviyelerinin yüksek olduğu gözlemlenmiştir.

*Mona Lisa’nın kaşları yoktur.

*Isırılmış Elma Yasakların yapılmasını,Yani İlk günahı Simgeler. İphone ?

*Rick Hansen tekerlekli sandalyesi ile dünyayı dolaşan ilk engelli kişidir...

*Martılar doğada etçillerdir. Onlara simit yemeyi öğreten Türklerdir.

*Dünya nüfusunun beşte biri günlük 1$ altında gelirle yaşıyor.

*Çikolatanın köpekleri öldürdüğü doğrudur. Onların kalbine ve sinir sistemine zarar verir. Yarım kilo kadar çikolata küçük bir köpeği öldürebilir. 

*Lahananin %91'i , karpuzun %95'i salatalığın %96'sı sudur.

*Gece geç saatlere kadar ayakta kalan insanlar çok daha zekidirler. 

*Dünya genelinde en nadir bulunan göz renkleri yeşil ve eladır.

*Atların kırılan kemikleri geri kaynamaz. Ayağı kırılan atların hayatı da biter

*Bir gün içerisinde yaşadığınız olayların yalnızca % 7'si hafızanızda kalır.

*''ALO'' kelimesinin açılımı A.Graham Bell in sevgilisi Allessandra Lolita Oswaldo dur.

* Bir insan uzay boşluğunda, tamamen korunmasız olarak en fazla 2 dakika hayatta kalabilir.

*Ağrı dağının %35'lik bir kesimi Iğdır ili sınırları içerisindedir.

*Dünyada en çok AVM bulunduran il, 97 AVM ile İstanbul'dur.

*İngiliz polislerinin arabalarinda oyuncak ayı taşıması zorunludur.

*Köpekbalıkları ömürleri boyunca yüzmek zorundadırlar, çünkü dururlarsa batarlar..

*Köpek balığı hiç hastalanmayan tek hayvandır.

*Güney Florida’da düzenlenen bir hamam böceği yeme yarışmasında Edward Archbold adlı kişi düzinelerce hamam böceği yedikten sonra yarışmayı kazanmış fakat yarışma biter bitmez ölmüştür.

*Bukalemunların dilleri,vücutlarından iki kat uzundur.

*Sineklerin gözlerinde 8.000 mercek vardır..

*İnsanlar çok derin yaşanılan bir kalp kırıklığı nedeniyle ölebilirler. Bunun tıptaki adı ”Stress Cardiomyopathy”dir

*Japonca da biriyle tanıştığında birbirimize aşık olabiliriz hissini tarif eden özel bir kelime vardır. "koi no yokan".

Bunları Biliyor Musunuz ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin