-Könyörgöm a kurva életbe is fogd már fel , nem akarok tőled semmit! - ordítottam magból kikelve .
-Hazudsz ! - jelentette ki nemes egyszerűséggel egy féloldalas mosoly kiséretében ,amit olyan nagyon szeretek . - Figyelj ... - kezdett bele de faképnél hagytam , hallottam ahogy után kiált de nem érdekelt , nagyon gyorsan elkell tűnnöm innen . Mit képzel ez magáról , hogy majd a történtek után nem tudom megitélni mit szeretnék és mit nem .
---------
Ülök a szobámban és csak nézek ki a fejemből . Foggalmam sincs mi történt . Reszketek . Nem tudom abba hagyni . Félek . Gondolatok kavalkádja indult el fejemben . Egyre több és több , majd szétszakítják fejem .
- Kérlek ne ! Könyörgöm haddjátok abba ! - a feltörő sírás már égette szemeim . Suttogásra volt csak erőm . Mielőtt rámtört volna a következő hullám , hallottam a hangokat .
A hangokat amik meglepetésszerűen jelennek meg és kitöltik az egész fejem .
--------------
Túlontúl egyszerű lenne ha az egésznek csak a végkifejletét néznénk . Vegyük az egészet más szemszögből , vagyis ez hülyeség ez csak én tudom elmondani , hisz hiába vagyok olyan amilyen ez az én történetem. Most már nincs más hátra , mint hátradőlni és olvasni a történetem.Helló ❤️ tisztában vagyok a ténnyel , hogy már nagyon régen nem írtam . Lehet sok olvasómat elvesztettem ez miatt . 😔
Az eslő könyvem a Night is Falling-ot meghatározatlan ideig szüneteltetem , sajnálom , hogy ilyen sokág húztam az időt , hogy ezt leírjam nektek mi is a szitu. Egyszerűen nincs ötletem hogyan is folytassam , a történet vége már megvan , de sajnos ihlet hiányában muszáj vagyok szüneteltetni . DE ! Ez idő alatt több könyvet is elkezdtem , s most ezek közül publikálnék egyet .
Nem igérem , hogy minden héten lesz rész , de mivel az írást nem akarom abba hagyni , egy újabb könnyvel kedveskednék nektek , nagyon remélem ez is elnyeri majd tetszéseteket .❤️❤️❤️Ez lenne tehát az új könyvem ❤️❤️❤️
YOU ARE READING
V I H A R
Fantasy18+ A történet káromkodást , durvaságot és szexjeleneteket tartalmazhat 18+ Szeretnél többet megtudni mi fog történni A VIHAR ELŐTT ? Hogyan tudod feszegetni saját határaidat ? Tarts hát velem erre a kalndokkal teli útra , derítsük ki mindent egy...