1.

195 11 1
                                    

Britské ostrovy zmenili nás všetkých. Objavili sme v sebe mnohé svetlé, aj temné stránky. A práve preto, sme spolu silnejší než kedykoľvek predtým, a naša láska je silná ako nikdy.

A aj keď doma opäť zapadneme do každodenného života, časť môjho srdca, bude stále tu, na Britských ostrovoch. Malý kúsok raja, ktorý nosím v sebe.
________________________________

Je prvý september. Precitla moja hlava hneď, ako som ráno ako tak rozlepila oči. Ako veľmi sa mi nechcelo do školy, tak veľmi som sa tešila na Kylie, Seana a Carsona.

Samozrejme, že sme sa stretli ešte aj v auguste, potom, čo sme sa vrátili z britských ostrovov. No to ste vtedy mali vidieť, keď sme sa z Kajlou prvý krát uvideli. Ona mňa s krátkymi vlasmi, a ja ju.....držte sa, z ružovými vlasmi !

________________________________

,,Hold on !"
,,Hold on !"

Skríkli sme takmer naraz, keď sme sa uvideli prvý krát po mesiaci. Ostali sme stáť v pozore a ukazovali na seba ako tí dvaja spidermani v tom memku, určite ho poznáte.

Samozrejme dlho nám to nevydržalo, rozbehli sme sa k sebe a vyobíjmali sa tak silno, až nám skoro srdcia vyleteli von krkmi.

,,Čo máš s vlasmi ?!" Začala som jej ich prehrabovať a babrať sa v nich. ,,To isté sa môžem spýtať ja ! Kde máš vlasy ?" Ona tie moje tiež brala medzi prsty a dvíhala, prehrabovala a strapatila. ,,Tie tvoje vyzerajú ako keby si si do nich vyliala ružové šampanské s jahodami." Tak sme si tam ošahávali vlasy, Sean a Carson z nás museli mať kabaret.

,,Lynn ale....ty si sa za ten mesiac riadne zmenila." ,,Čože ?" Spýtala som sa vysmiata.

,,Veď sa na seba pozri ! Máš bomba nový účes, máš cool tetovanie, tvoja pleť je čistejšia, oči žiarivejšie, neustále sa usmievaš......" chcela pokračovať, no došli jej slová, tak iba nadšene mávala rukami.

,,Dobre si sa o ňu postaral Sean. Asi nie si taký idiot ako predtým." Zbožňujem to dievča.
________________________________

Kým som však snívala nad prázdninami, môj vďačný žalúdok ma šľahol takým kŕčom, až mi z toho prišlo zle. Okej, raňajky time, obliekať sa budem potom.

Pomaly, ale že fakt že pomaly, som zjedla čučoriedkový jogurt s croissantom a trochou čaju, dúfala som, že to v sebe udržím aspoň kým sa oblečiem, no ledva som sa dosprchovala a umyla si zuby, prišlo mi tak zle, že celé moje raňajky skončili v záchode.

Netuším, čo sa to so mnou deje. Začalo to už posledný augustový týždeň. Asi to bude iba stres zo školy, nemá to čím iným byť. Isto to prejde, keď sa znova zacyklím do toho nekonečného kolobehu písomiek a úloh.

Tak nič, asi budem hladná. Ale radšej ako zvracať. Povedala som si v duchu. Tak som sa pobrala ku skrini a snažila sa vybrať si niečo na seba.

Nakoniec som si obliekla béžové formálne nohavice s výraznou hnedou prackou, a navrch som si dala bielu košeľu, ktorej ramená som nechala padnuté tak, aby mi odhaľovali plecia. Tak osm ju zakasala, namaľovala sa, mierne si nakulmovala vlasy, a v momente, kedy som si chystala kabelku, sa mi rozzvonil mobil na kozmetickom stolíku.

Keď som zbadala, kto mi volá, pousmiala som sa. ,,Máš niečo na srdci láska ?" Povedala som sarkasticky. ,,Pozri sa von." Tak som vyšla chodbou na náš predný balkón, a skutočne. Jeho auto tam už stálo, a keď ma zbadal, dvakrát krátko zatrúbil.

,,Hmm." Zasmiala som sa. ,,Hneď som dole." Keď som zrušila telefonát, vrátila som sa do izby, a zo skrine som vytiahla krémové lodičky, ktoré som vtedy v Londýne od zlosti šmarila do kúta. Nebola to ich vina, čo sa vtedy udialo. Našťastie, vtedy neutrpeli žiadnu ujmu, a tak som do nich vkĺzla a už som si vykračovala smerom dolu schodmi.

Keď ma Sean zbadal, uznanlivo zapískal. ,,Mamma mia." Chvíľu som ostala stáť pred autom, aby sa mohol ešte trochu vynadívať. ,,Ukáž žiacku knižku slečinka." ,,A ty sa učíš dobre ?" Uškrnula som sa a nastúpila. ,,Dosť dobre aby som to na teba dotiahol.....pane bože, ty si teda kus." ,,Ahm ahm !" Varovne som zakašlala. ,,Kus krásnej a úžasnej ženy predsa, čo si si myslela ?" Rýchlo to zakryl. ,,No veď za to."

Táto slovná prestrelka ma už nabavila. Natiahla som sa k nemu, a venovala mu jemný bozk na privítanie. ,,Aj ja ťa rád vidím." Pousmial sa, moju tvár si vložil do dlane a bozk mi niekoľkonásobne vrátil. ,,Ale teraz vážne." Obe ruky uložil na volant, a pozrel sa na mňa. ,,Si nádherná." Začervenala som sa. Samozrejme, bol to zámer, ale nie kvôli mne, ale kvôli nemu. Chcela som byť krásna pre neho. A podarilo sa.

,,To iba pre teba." ,,Ty si pre mňa krásna vždy, babygirl." Jemne mi pobozkal chrbát ruky, a vzápätí naštartoval auto, a už sme sa rútili Seattleskými ulicami.

Zaparkoval pred školou a otvoril mi dvere. Chytila som ho za ruku, a spolu sme kráčali smerom ku dverám.

Nemohla som si nevšimnúť, všetky pohľady sa upierali na nás. Zaprisahala by som sa, že som počula niekoho zašepkať: ,,To je Whitmanová ?" Nenechala som si ujsť malý úškrn. Áno, som to ja, iná, než pred rokom. Iná, ako nikdy.

Ako som sľúbila, tak som tu. Prvá časť poslednej knihy. Ak máte nejaký tip, ako sa kniha skončí, kľudne mi vaše teórie napíšte do komentárov, and just enjoy the reading. Bye guys ♥️

Life is love. /SK/Where stories live. Discover now