Parchez masina in fata unei cladiri ce parea parasita. Observ masina Lanei pe trotuarul paralel, insa niciun semn de ea. Ploaia se oprise insa se instalase o ceata groasa. Opresc motorul masinii si cobor, Emily trantind usa in urma ei. Imi scot telefonul verficand daca primisem vreun mesaj de la Caleb insa nimic. Privesc spre cladire si usor realizez ca cel mai probabil intrarea era undeva in spate pentru a ramane incognito.
- Haide. spun ocolind-o si mergand pe langa cladire. Ii aud pasii in urma mea si simt ca ma port ca un dobitoc cu ea cand in momentul asta ar fi trebuit sa fiu fix opusul. Ar trebui sa ii cad la picioare si sa o implor sa ma ierte insa caracterul meu si incapatanarea mea nu ma lasau.
Observ o lumina alba venind undeva din dreapta, un gard inalt fiind vizibil. Cum trecem coltul vad un garaj cu usa deschisa larg. Intru si il vad pe Caleb vorbind cu Lana in jurul unei mese metalice.
- Voiati sa nu fim gasiti? intreb ei uitandu-se la mine.
- Cam asta e ideea, da. spune Caleb.
- Atunci inchideti dracu usa. spun tragand de usa ce era lipita de perete.
Emily intra si ea, lasandu-i pe Caleb si Lana surprinsi.
- Sa-mi bag, ea ce cauta aici? spune Caleb.
- Dragut. spune Emily incruntandu-se.
- Scuze, Em..
- Emily? spune Lana uitandu-se la mine iar eu dau din cap.
- Stii cum ma cheama? intreaba Emily surprinsa.
- Bineinteles, tot ce face Zayn e sa vorbeasca de tine. raspunde Lana si pentru o secunda Emily zambeste pentru ea.
- Ce s-a intamplat? spun apropiindu-ma de masa metalica.
- Si ce dracu e locul asta? intreb uitandu-ma in jurul meu.
Peretii erau acoperiti de rafturi si dulapuri, cel din fata mea fiind singurul liber. O usa se putea vedea in spatele lui Caleb, ce ma facea sa cred ca ducea la o incapere mai mare ca aceasta.
- Fa cunostiinta cu asa zisul nostru "depozit". spune Caleb iar eu ridic o spranceana.
- Si locul asta era atat de urgent? Lana eu chiar te-am crezut. spun iar ea rade ridicandu-se de pe scaunul de piele negru, venind langa mine.
- Iar eu pe Caleb. Parea disperat. spune iar eu imi mut privirea pe Emily ce nu imi dadeam seama la ce sa gandea.
- Chiar e important. se aude o voce, usa din spatele lui Caleb deschizandu-se, nimeni altul decat Jace aparand.
Lana si cu mine ne scoatem pistoalele de la spate in acelasi timp, putand sa simt deja pulsul in mine crescand. Acesta isi ridica mainile in aer iar eu il privesc pe Caleb ce nu avea nicio reactie.
- Ce dracu face asta aici?
- Iti cer doar sa il asculti.
- Nu merita nimic.
- Ai dreptate dar ai nevoie de informatia asta. spune Jace, Caleb facandu-mi semn sa las pistolul jos. Oftez si arunc pistolul pe masa.
- Si blonda? intreaba Jace privind-o pe Lana ce inca avea pistolul indreptat spre el.
- Crezi ca nu stiu cine esti? Stii ce patesc tradatorii? intreaba ea cu dintii inclestati. Nu o puteam judeca avand in vedere trecutul ei ce a fost plin de tradari, increderea ei fiind greu de castigat.
- Focoasa, imi place.
- Nu te intinde. amenint incruntat. Ranjeste si se apropie de masa.
- E in regula, Lana.
CITEȘTI
Nyctophilia // Volumul II
Actionnyctophilia (n.) iubirea de intuneric ; gasirea linistii si a comfortului in intuneric. Timp de un an, Zayn o paraseste pe Emily pentru a rezolva niste probleme in Europa, lasand-o sa sufere dupa el si dupa oartea celor dragi din cauza lui Christia...