Azra o sabaha hiç uyanmak istemiyordu. Kardeşi Şule ile kavga etmişti ve gerçekten onun (güya onu düşündüğünden) olan konuşmalarını dinlemek istemiyordu.
Annesinin son uyarısı ile yataktan kalktı.
"Kızım okula geç kalıcaksın"
"Azra kime diyorum?"
"Azraaa"Annesi her sabah Azra'yı bu şekilde uyandırırdı. Azra lise son sınıf öğrencisiydi ama derslerine çalışmaktan çok düşündüğü tek bir şey vardı. "Cenk Çelen"
Cenk Çelen Azra'nın hayal duyduğu bir tiyatro oyuncusuydu. Azra ona karşı çok farklı şeyler hissediyordu. Her tiyatro oyununu kaçırmadan izliyordu. Verdiği röportajları,çıktığı haberleri hiç bi zaman kaçırmamıştı Azra ve hiç bi zaman da kaçırmaya niyeti yoktu.
İşte bu yüzden dün kavga etmişlerdi Şule ile. Şule Azra'ya Cenk'in onun için ne kadar imkansız olduğunu anlatmaya çalışıyordu fakat Azra dinlemiyordu. Sadece Şule değil Azra'nın arkadaşlarının hepsi. Ceren,Sıla,Aslı ve Şule. Bunlar her zaman Azra'ya Cenk Çelen'in ona imkansız olduğunu anlatmaya çalıyordu.
Ama Azra'yı kimse anlamıyordu. Hepsi Azra'nın durumunun kötüye gittiğini düşünüyordu. Azra ise bu ilgiden bunalmıştı. Tek istediği şey Cenk Çelen'i bir kere görmekti. Sadece bir kere görmek.
Ve bunun için akşam tiyatroya gidecekti.
Cenk Çelen'in tiyatrosuna. Ve bu sefer oyun biter bitmez Kulis'e sızıp onla konuşmaya çalışacaktı. En azından daha yakından görmek istiyordu. Daha iyi hayal edebileceği bir şekilde..●●●
1 saat kalmıştı ve Aslı hala ortada yoktu. Azra'nın bilmem kaçıncı arayışıydı ve Aslı her seferinde 5 dakikaya ordayım gibi cümlelerle Azra'yı geçiştiriyordu. Azra'nın son arayışında Aslı "Kapıdayım in aşağı" dedi ve Azra annesinden şans dileyip evden çıktı. Şule'yi görmek bile istemiyordu çünkü Şule dün onla çok ağır konuşmuştu.
Azra aşağı inene kadar Aslı çoktan taksi çağırmıştı ve Azra aşağı iner inmez bindiler.
Köprüden geçiyorlardı. Aslı dilek tut diye bağırdı ve Azra içinden şöyle geçirdi "Cenk Çelen hayatımdan hiç çıkmasın. Onla daha çok vakit geçirebileyim."Köprüden sonra 20 dakika daha yol sürdü ve sonunda geldiler. Oyunun başlamasına 10 dk kalmıştı ve tüm hızıyla iki arkadaş Cenk Çelen'i izlemek için salona girdiler...
*Bundan Sonraki Anlatımlar'ı Azra'nın ağzıyla dinleyeceğiz. İyi okumalar*