~1~

181 20 3
                                    

Klaudia z przyszłości:
~ mówi Lisa
• mówi nauczycielka
* mówi Jennie
Życze miłego czytania 😚
---------------------------------

Dzisiaj jest rozpoczęcie nowego roku szkolnego. Niby straszne, ale mi tam to jest obojętne. Wszystkie moje koleżanki, z którymi się przyjaźniłam odeszły z tej szkoły. Czemu? Tego wam nie powiem bo sama nie wiem. Przynajmniej do mojej klasy doszła nowa uczennica i może uda mnie się z nią zakolegować. Mniejsza z tym. Jest godzina 7.30 a rozpoczęcie jest na 10.00. Może już czas by zacząć się powoli  przygotowywać.

~2h później~

Wybiła godzina 9.30 wraz z tą godziną założyłam buty po czym wyszłam z domu. Tak wiem zostało mi jeszcze dosyć sporo czasu bo aż trzydzieści minut, ale spójrzcie z innej strony. Ja od domu do szkoły mam około dziesięć minut, a ze względu, że jeszcze idę do sklepu by kupić jakieś słodycze mojej nauczycielce, a zajmie mi to dwadzieścia pięć minut. I zostanie wtedy pięć minut aby zmienić buty ,odłożyć kurtke i worek z butami do mojej szafki. I akurat jak zejde na dół to zostanie mi kilka sekund by wejść do sali. Świetny plan. Ale tylko według mnie.

Wyszłam z domu. Wziełam ze sobą moje ulubione słuchawki (tak mam ich dużo) i podczas słuchania muzyki, szłam w kierunku sklepu spożywczego. Kupiłam w nim jedną czekolade i paczke ciasteczek z kawałkami orzechów. Oczywiście nie mogło się obejść bez torebki, w której to wszystko schowam. Również taką torebeczke kupiłam.

Szłam dalej i szłam. Zdawało mi się, że ciągle widzę te same miejsca. Jakoś dziwnie zaczęła mnie boleć głowa. Migrena? Nie. Chyba nie. Ale nie może mnie boleć akurat dziś. Kurde. Ból się nasila. Ale za chwile powinnam być w szkole. Nie moge tak po prostu teraz zrezygnować. Dojde. Dam rade.

Po jakichś pięciu minutach byłam przed drzwiami od klasy. Tak byłam spuźniona. Ale chciałam zobaczyć kim jest ta nowa uzennica. Zapukałam i weszłam do klasy, gdy usłyszałam głośne 'proszę'.

• O Lalisa Manoban. Nasza najlepsza uczennica i tak się spóźnia?
~ Przepraszam bardzo. Ale w środku drogi zaczęła mnie bardzo boleć głowa.
• Dobra Lalisa skończ już z tymi wymówkami. Usiądź obok... hmm.. usiądź obok Jennie. Poznacie się lepiej.

Mam nadzieję, że rozdział się podobał i bardzo przepradzam, że nie kontynuuje książki z "Chat BTS" ale ta książka wydaje mi się troche za bardzo dziecinna. I nie wiem czy ją usunąć czy nie. Więc będziecie głosować. Kto jest za usunięciem książki "Chat BTS"?

Jestem za usunięciem

Jestem za nie usunięciem

Odpowiedzi piszcie w komentarzach. Dziękuje za każdy głos.
Korekta : BTSYoonGiPL

Miłego dnia
~Misie 😚

Dream || JenLisaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz