1/2

4.5K 199 13
                                    

მის მკაცრ თვალებს გრძნობ შენს სხეულზე, თუმცა არ იმჩნევ და მშვიდად აგრძელებ შენს გვერდით მჯდარ თეჰიონთან საუბარს, რომელიც ჩუმად გეუბნება, რომ თუ მასთან საუბარს განაგრძობ ჰოსოკი ეჭვიანობისგან აფეთქდება, შენ კი მშვიდად უღიმი და ამბობ რომ ზუსტად ამას ელოდებოდი.

ჰოსოკი ბოლო დროს ძალიან გადატვირთულია, შენ კი სასწაულად გინდა მისი გრძელი თითები იგრძნო შენს სხეულზე და მისი ცხელი სუნთქვა ყელზე, როგორც ადრე, თუმცა ერთი კვირაა ტურების გამო 24 საათი ვარჯიშობს, ახლაც კონცერტის დაწყებამდე ერთი საათი დარჩა, კულისებში ზიხარ და ცდილობ ჰოსოკის მწველ მზერაზე მშვიდად ისუნთქო. სცენაზე რეპეტიციის გავლის შემდეგ შუბლი და თმა ცოტა სველი აქვს, რაზეც ტუჩებს იკვნეტ.

თეჰიონს შორდები და ჰოსოკისკენ მიდიხარ რომელმაც მზერა უკვე ტელეფონს მიაპყრო, კუთხეში იჯდა და კულისებში მყოფი ადამიანებისთვის ზურგი ექცია. მის ზურგს ეკრობი, ხელს ნელა ადებ მხრებზე და მასაჟირებას იწყებ, გრძნობ როგორ იძაბება, შემდეგ კი დუნდება.

— დაიღალე? — იჩურჩულე და ცდილობ ტკივილი ცოტა შეუმსუბუქო.

— გაგაფრთხილე რომ ასეთი მოკლე კაბა არსად ჩაგეცვა! — ტელეფონის სარკიდან მის მკაცრ სახეს ხედავ და პატარაზე იღიმი.

— მაგრამ, ის შენთვის ჩავიცვი... — ხელებს მხრებიდან ნელა აცურებ ზედის ქვეშ მისი მკერდისკენ და ძუძუსთავებზე ნელა უსვამ. ჰოსოკი თვალებს ხუჭავს და ცდილობს მშვიდად ისუნთქოს.

— მის შიგნით არაფერი მაცვია, ვიცი გიყვარს, როდესაც საცვლის გარეშე, სწრაფად შემოდიხარ ჩემში მთელ სიგრძეზე. — მის ყურში ჩურჩულებ, ჰოსოკი კი ვეღარ ითმენს, ჩუმად კვნესის. ტუჩებს ყურის უკან უსვამ, სველ კოცნას უტოვებ.

ჰოსოკი სადაცაა შენი სიტყვებისგან და ყელში კოცნისგან გაათავებს, ხელს შარვლისკენ წევს და პენისს თეთრი შარვლიდან უჭერს ხელს.

— ხო ასე პატარავ — ჩურჩულებ და ზედის შიგნიდან ძუძუსთავებს უზილავ, კანს წუწნი ყელზე, რაც ჰოსოკისთვის ბოლო წვეთი აღმოჩნდა, ხელი უკვე თავთან მოუჭირა პენისს და სირცხვილით შარვალშივე გაათავა.

გაგრძელება იქნება.

JealousyWhere stories live. Discover now