— რას აკეთებ? — ჰოსოკის ზურგს შეხედე, რომელმაც სხვა ოთახისკენ დაიწყო სვლა, ის ცარიელი დაგხვდათ.
— თამაშში გყვები. — მხოლოდ ამას ამბობს და სწრაფად გკოცნის, იქ მყოფ ცივ კედელზე გაყუდებს. — როგორი გემრიელი ხარ. — მთელ სახეს გიკოცნის და ხელებს ზედის შიგნით გიცურებს, წელზე ჩალურჯებამდე გიჭერს, შენ კი დნები მისი ცხელი ხელებისგან და უფრო ეკვრი.
გრძნობ როგორი ამდგარია ისევ მისი პენისი და ალბათ ძალიან არაკომფორტულია, რადგან ცოტა ხნის წინ მისი საცვალი სპერმით დასვარა. ხელს შარვალში უცურებ და მის სასქესო ორგანოს ხელს უჭერ, ყურთან მისი ოხვრა გესმის, თავს დაუცველ კრავად აგრძნობინებ, როდესაც ყველაფერი შენს ხელში გადმოგაქ, თუმცა ჰოსოკს ეს საშინლად არ უყვარს, აქ ის არის მთავარი.
ჰო წამებში გაყოფინებს ხელს შარვლიდან, გატრიალებს და კედელს მუცლით გაყუდებს, შენს ზურგს ეკვრის, მის ამდგარ პენისს საჯდომებს შორის გაკრობს ტანსაცმლიდან და ყურსუკან ენას გისვამს.
— აღარ გაბედო სხვა მამაკაცების წინ ასეთი მოკლე კაბის ჩაცმა, თორემ შემდეგში გეფიცები მას შემოგახევ. — იღრინება შენს ყურში, კაბის ბოლოს ხელს კიდებს და ზევით სწევს, საჯდომზე ხელს გისვამს, გეფერება, შემდეგ კი ძლიერად გარტყამს, ჩუმად კვნესი მის შეხებაზე და ტუჩს იკბენ. გრძნობ როგორ გიხურს ის ადგილი და მეორე დარტყმაზე უფრო ხმამაღლა კვნესი.ჰოსოკის ხელი საჯდომელს შორის ცურდება, მის ერთ თითს გრძნობ ანუსში რაზეც ფეხები გიკანკალებს.
— ჰო... — ცდილობ არ იკვნესო, თუმცა მისი თითი შენში მოძრაობას იწყებს, მეორე თითს ამატებს და ცდილობს ვიწრო ადგილი გააფართოვოს.— დღეს ბევრს გაკვნესებ პატარავ, თუმცა ეს უფრო ტკივილისგან იქნება წარმოქმნილი. — ჰოსოკი სწრაფად შემოდის ანუსში და შენს ყურში კვნესის, რაზეც ტაოს გაყრის. მისი ძლიერი ხელები რომ არა ახლა იატაკზე ეგდებოდი ფეხის კანკალით, თუმცა კედელს ხარ აყუდებული სახით და ცდილობ ღრმად ისუნთქო, დააიგნორო ტკივილი საჯდომებს შორის, რომელშიც ჰოსოკი სწრაფად იწყებს მოძრაობას, შენს თმას მუშტში ითავსებს და თავისკენ ქაჩავს, თავს უკან გაწევინებს და ტუჩებში გკოცნის, მოთხოვნით, კბენით და სისხლისდენამდე, შენ კი ერთადერთი რაც შეგიძლია კვნესაა მის პირში.
YOU ARE READING
Jealousy
Short Story2 თავიანი წარმოდგენა/oneshot ჰოსოკზე. 18+! თუ არ მოგწონთ არ წაიკითხოთ!