Arda Cenk ailesiyle birlikye tatil yerleri Bodrum'a gelmiştir.
Arda Cenk'i Bodrum çok etkilemiştir.O yüzden Bodrum'da bir gezintiye çıkmıştır.Gezintisinde ise bir takım arkadaş grubu ile karşı karşıya kalmıştır.
+ Seni buralarda ilk kez görüorum.der.(arkadaş grubu)
- Arda Cenk büyük bir samimilikle "Merhaba ben Arda Cenk ". der
+Hm.. merhaba yeni çocuk.Aramıza hoşgeldin. der.(arkadaş grubu)
-Arda Cenk ise hafif bir gülümsemeyle " Hoşbulduk arkadaşlar" der.
*Bölece tanışırlar ve iyice kaynaşırlar.
O kadar güzel sohbet olmuştur ki zaman su gibi geçmiştir.Akşam olmuştur.Bunu fark eden Arda Cenk akşam yemeği için eve gider.Nasıl zaman geçirdiğini güzelce anlatır.
Öbürsü gün Arda Cenk güzel bir güne başlar.Uyanır mutlu ve enerjik olan Arda Cenk hemen lavaboya gider.Yüzünü yıkar.Herkesi uyandırıp kahvaltı yapar.
Dışarı çıkıp.Arkadaşlarıyla havuza gider.Güzelce eğlendikten sonra resepsiyona gider.Orada bir kız görür sarı saçlı,yeşil gözlü hollandalı bir kızdır.Arda Cenk gördüğü an aşık olur.
Bunu arkadaşlarıyla paylaşır.Arkadaşları git tanış diye ısrar eder.
Arda Cenk resepsiyonun önünde oturuyolardır.Resepsiyonun önüne bir köpek gelir ve hollandalı kız köpeği sevmeye gider.Arda Cenk'de köpeği sevmeye gitmiştir.O arada elleri birbirlerininkini tutmuşlardır.
Göz göze gelimişlerdir.Ama hollandalı kız elini çekip resepsiyona geri dönmüştür.Cenk'de kızın yanına oturmuştu.Hollandalı kıza "Merhaba" die seslenmiştir.
Kızda Cenk'e guzel bir karşılama ile "Merhaba" der.
Bölece Cenk için yaz aşkı burada başlamaktadır.
Bir gün Cenk akşam havuz kenarında hollandalı kızı görmüştür.Yanına gidip "Merhaba" demiştir.Kızda ona "Merhaba" der.Cenk adını sorar.Kız ise isminin 'Lara' olduğunu söler.
Cenk ile Lara uzun bir sohbetle arkadaş olmuştur.Artık buluşuyorlardı.Bu böle sürerken Lara'da Cenk'e aşık olur.Ama bir türlü Cenk'e söleyemez.
Bir gün akşam havuz kenarında buluşurlar ve ikiside zorda olsa itiraf ederler aşık olduklarını ve sevgili olurlar.Ama genede ikiside birbirinden çekinirler.
Bu sürükleyici günlerden sonra zaman su gibi hızlı geçer ve Cenk'in Ankara'ya dönmesine 2 gün kalmıştır.Bunu öğrenen Cenk çok üzülmüştür.
Lara ile buluşup anlatmıştır.Ama hala birbirinden çekiniyordur.Buna son vermek için Lara bi oyun yapar.
Der ki.'Gözlerini kapat süprizim var. der.
Bunun duyan Cenk hemen gözlerini kapatır.Bi anda Lara,Cenk'in dudağına bir öpücük kondudur.
Cenk gözlerini açıp gülerek Lara'yı kucagına alıp kahkaa atarak döndürür.Güzel bir gün geçirirler.
Ve o kötü gün gelir.O gün gece gidiceklerdir.Cenk'de akşama doğru uyanır.Hemen kalkıp Lara'yla buluşup vedalaşma vakti gelmiştir.
Lara gidiyor musun? der.
Cenk: Evet,malesef. der.
Lara birden Cenk'e sarılır. Kendilerini tutamayıp sarıldıkgtan sonra öpüşürler ve Cenk "Hoşçakal" diyip.İstemeyerek Cenk arabaya biner ve Yaz aşkı sona erir.
Ama Cenk bunu hiç unutmaz.
SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Aşkı (Bodrum)
RomanceArda Cenk Bodrum'a ailesiyle tatile gelmişlerdir.Arda Cenk'in Yaz Aşkı burada başlamıştır.