-2

4 0 0
                                    

          Whatsapp groepsgesprek

       Deelnemers: Brooke, Ash, Cole, U.

H: heeuj gaisss, mijn buren zijn op vakantie en hebben een mega ingebouwd zwembad in de tuin, en leeg laten lopen. Skateboardtime?

A: Ja Nice!

C: Sounds cooll.

B: Ik kom er zo aan!

-Ik weet het. Jongens. Ik hou niet van vriendinnen.-

Nog geen 5 minuten later staan de jongens bij me op de stoep. Ik heb een sweater met een capuchon aan, een skinnyjeans en wat afgetrapte allstars. We lopen naar de tuin van de buren. Ik pak mijn skateboard en ga het zwembad in. Ik maak een paar trucs en kom weer veilig op de kant. Ash staat mijn zijn mond open te kijken. "Nog nooit een meisje zien skateboarden?" zeg ik met een grijns op mijn gezicht. "E-eh, jawel hoor." zegt Ash met een bloosje op z'n gezicht. "Wedden ik kan dat beter?" zegt Cole en springt zijn skateboard op. Hij maakt ze zelfde trucs als ik, maar bij de laatste gaat het verkeerd. Het skateboard gaat onder zijn voeten uit en schiet door de glazen deur heen. "FACK!" schreeuwt Brooke. Ik ren naar Cole toe en vraag of alles goed met hem is. "Alles okay. Hoe is het er aan toe met de deur?" Ik kijk ernaar. Dikke barsten en scherven liggen op de grond. Opeens horen we een politie. "WEGWEZEN!" roept Ash. Ik sta op, en doe mijn capuchon op. Ik ren de tuin uit, weg van het huis. Ik hoorde sirenes achter me, en rende nog harder. Ik viel over een steen. Lekker dan, goed gedaan Haley. Er komt een brede man op me af.

--Doorspoeliinggg. :D--

"Mevrouw Crown? Dit is al de tweede keer dat u hier op wordt betrapt. Fit betekend dat er een straf aan komt te zitten..." zegt de rechter. "Oh joepie." kreun ik" "Je krijgt een keuze. Of je gaat in het damesleger voor de rest van je leven, of je gaat turnen bij de VGH. -Geen idee of dit bestaat- Zonder enige twijfel zeg ik: "Dames leger." De rechter kijkt me lachend aan. "Jaja, dar dacht ik al. Daarom hebben je ouders voor je gekozen. Je gaat naar de campus van de VGH." "WHAAATTT!" gil ik door de zaal. "DIT MENEN JULLIE TOCH NIET?" "orde, orde" zegt de rechter. Ze slaat met een of ander hamertje op een houten knopje ofzo, en zegt "zaak gesloten." "Godverdomme." kreun ik terwijl ik opstand van de stoel. This will be awesome... Niet dus.

--------------------------------------

Heeyyy,

hoofdstuk 2 (:

xx ~

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 23, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Life as a loserWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu