"Yapabileceğine emin misin? Hala geç değil, başkası da yapabilir"
"Hayır bizzat kendim yapmalıyım, ancak o zaman adalet yerini bulur"
Çantamı hazırladım ve Büyük Usta'nın sırtına sarıldım o da bana sarıldı.
"Sağsalim, gel"-2 Gün Sonra-
Sonunda ulaşmıştım, Bulunduğum kasaba çok sıcak ve güzel bir kasabaydı ama buraya gelme amacım bu değildi. Kalacak bir yer ayarlamalıydım. Çarşı gibi bir yere girdim .Çevrediklere burada yeni olduğumu ve kalacak bir yere ihtiyacım olduğunu söyledim. Çok yaşlı ve yalnız bir amca bana kalacak bir oda verebileceğini söylemişti. Sadece ona yemek pişirecek ve yardımcı olacaktım.Tarif ettiği yere gittik ve odamı gösterdi eşyalarımı bıraktım ve muştamı, kılıcımı, bıçaklarımı alıp dışarıya çıktım. Pratik yapıyordum.Öldüreceğim kişiyi daha bilmiyordum ama onu düşünerek bıçaklarımı ağaca fırlatıyordum hepsi tek tek istediğim noktaya saplanıyordu. Veliaht'ın kardeşiydi hedefim. Sadece bir kardeşi varmış. Benim de sadece bir abim vardı onu da Veliaht öldürdü. Adalet yerini bulmalıydı.
Tüm bu düşüncelerle tek bir kılıç daha sallayamayacak hale gelene kadar çalıştım. Delik deşik ettiğim ağaca yaslandım ve istemsizce gözlerimi kapattım. Uyandığımda akşam olmuştu her yer karanlıktı. Ayağa kalktım ve evimin yolunu tuttum. Abimle önceden buraya gelmiştik ama o kadar da gezmemiştik. Evime geldiğimde İhtiyar beni bekliyordu. Yemek pişirmişti.
"Gel hadi, bugün ben yaptım"
"Çok özür dilerim, uyumuşum"
"Özür dileme, artık benim oğlum sayılırsın, ona da benziyorsun zaten"
Sofraya oturdum ve yemeye başladım.
"Buraya önceden gelmiş miydin?"
"Hıh?, Evet abimle"
"Buralarda yabancı değilsin o zaman"
"Sayılır, sizin oğlunuz nerede? Ona benzediğimi söylemiştiniz."
"B-benim oğlum idam edildi.Herkesten habersiz bir şekilde, kimse ne olduğunu bilmiyor."
"Benim abim Veliaht yüzünden öldü. Veliaht'ın sevdiği kız buraya geldiğimiz abime vurulmuştu. Abim de ona... Gerisi mağlum ikisi de öldürüldü"
"Buraya neden geldin, bunun yüzünden olamaz"
"Bunun yüzünden geldim. Abimin hiçbir şuçu yoktu"
"Bak evlat, ben yıllardır burada yalnız başıma burada yaşıyorum. Ama yapmak istediğin şey çok zor Veliaht sürekli askerlerle birlikte en ufak hareketinde bitirirler seni"
"Ben Veliaht'ı değil kardeşini öldüreceğim"
"Kagura"
"Anlamadım?"
"Kardeşinin adı Kagura"Evet arkadaşlar böyle bir kitap yazmalıyım dedim umarım beğenirsiniz merak etmeyin kısa olucak en fazla 5 bölüm olur. Yeni bölüm yarın gelir. En sevdiğiniz kahraman kim MLBB'de Benimki Odette. Son olarak buraya bir Hayagura fotosu bırakıp gidiyorum. Byee
Alttaki cidden çok hoş 😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Veya Aşk | Hayagura MLBB
Romance"Çok yalnız olduğunu düşünmüştüm" *I thought you are very lonely -Kagura "Yalnız değilim, Gölge benim en iyi eşimdir" *Shadow is my best partner -Hayabusa