''Yani inşallah sen de Aslı gibi değilsindir''dedi gözlerini devirerek.''Allah allah nedenmiş o Bana doğru baktı ve ''Çünkü geçen hafta benim sevgilimi arayarak bu çocuk ..... saydırmış sonra benden ayrıldı yani.''
Beni bir gülme tuttu.''AHHAHA ciddimisin sen ''yorgun gözlerle tekrar baktı ''Sence şakamı yapıyorum ben.''üst dudağımı alt dudağıma getirdim ve tekrardan kahkaha attım.''Lütfen yapma türkçe anlamıyor musun dur bekle,PLEASE PLEASE PLEASE PLEASÈ''
''Tamam tamam da sen her hafta sevgilimi değiştiriyorsun he'''serserice güldü.''Yani ben yakışıklı bir erkeğim hem olamaz mı böyle daha cool''ona doğru iyice yaklaştım.''Yalnız sevgilin artınca kaliten yükselmiyor,değerin düşüyor kapişşş''gözlerini iyice büyüttü.
''Tamam bırak onu bunu işe başla hem ben dışarı çıkıyorum barıştır bizi de''
''Aman be git ama telefonu bırak git''baş parmağı ile tamam işareti yaptı.''Aaaa dur gel buraya''geri geldi.Benden 5,6 santimetre uzun olduğunu biliyordum.BU yüzden burnuna baktım.''Evet ne oldu''.
''Kaç yaşındasın sen be bide her hafta sevgili değiştirmeler falan ne oluyoruz''
''1.17 yaşındayım ,2. 5 kızı aynı anda idare ettiğim için her hafta değil 6 günde bir,3.sanane yoksa benden mi hoşlanıyorsun.''utanmıştım aslında cidden artık Aras'tan da soğumuştum.Kızmayın bana Çağlar iki gün önce gelmiş olabilirdi ama ne bileyim işte,Enes ve Çağlar daha çekiciydi.Gerçekten kızmayın ,utanıyorum da.''Saçmalama Çağlar kendine gel''sinir bozucu saçma mimikleriyle ''Zaten canım,kendim de olduğum için bu haldeyim yani kızlar peşimde''
''Ya sen bana bak buraya geldiğinde daha kibar,daha efendiydin.Ne oldu sana ''Çıkıp gitti.Hemen sevgilisini aradım.Sesimi kokoş kızlar gibi yaptım.''Aaaa canım sana üzülüyorum ben ya,Çağlar seni aldatıyor ben de yeni sevgilisi Didem.''kızın konuşmasına izin vermeden telefonu kapattım.BU İŞ BURADA BİTER...
2 HAFTA SONRA
Ne Açelya ile Aras'ın sevgili olması beni üzüyordu.Ne de Enes ve Aslı'nın.''Nasılsın bitanem üzülme şunlara zaten üzülmen mantıksız ki ben onlardan en az 3738993747892987468298374793397478992747992774480336496284668292746467299076474902758292765739058 kat daha yakışıklıyım.''bir anda gülümsedim haklı aslında yanımda 183 boylu ,aynı yaşta olduğum,bana her zaman çikolatalı süt alan biri var.Ona döndüm.''Haklısın Çağlar da biz kardeş sayılmayız değil mi''derin bir nefes aldı.''Saçmalama ya ben Aslı'yla bile kardeş değilim sen alakam yok .'''haaa iyi o zaman''arkasından bir şey çıkardı ''Sence bu ne''
'''ne bileyim ben Çağlar''''tatatatatta ÇİKOLATALI SÜT''beraber sütleri içmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tatlı sapık
Randomyenı kız, okuluna gıttıgınde bır erkek arkadası var AMA KIZIN BUNDAN HABERI YOK...