*Lavin'den
Ailem yok.
Kardeşim var mı bilmiyorum..?
Arkadaşım yok.
okuyamadım.
Başarısızdım.
Dahası büyüüüük mü büyük bir villa'da hizmetçiyim.....
Ama onu bekliyorum. Bana iyi gelen tek kişiyi.... 'sevgilimi' şuan hapiste... suçu olmadığı halde cezayı o çekiyor. Olmuyor onsuz..özlüyorum kokusunu..
2 sene kaldı,bir söz verdim. Bekleyeceğim!.."Lavin!kızım bir adet su getirir misin?.."dedi mi cha hanım.
"Tabiki efendim. Hemen getiriyorum.."dedim.
Ardından su'yu hızlı adımlar ile götürdüm."Teşekkürler birtanem. Ahh birde kuzum?jimin gelecek askerden. Onun için bir takım yemekler hazırlar mısın rica etsem?.."dedi.
"Hemen,hemen efendim. En sevdiklerinden yapıyorum.."dedim.
Aslında mi cha hanım,annem gibiydi. Anne gibi sevmesi,çok güzel.
Jimin bey ise...aslında jimin bey'i çok az görüyorum. Burada yaşamıyor. Ama bugün görebilirim sanırım. Birde zengin diye villada ki her hizmetçinin hayalidir. Ben hiç hoşlanmıyorum desem yeridir.
Her neyse ben yemeklere döneyim..*Jimin'den*
"Benim oğlum askerden mi gelmiş?hoşgelmiş annem benim.."dedi annem."Hoşbulduk anne.Ben bir duş alayım.Öyle hasret gideririz.."dedim.
"Aa çocuğum dursana azıcık,hemen gidiyorsun!.."dedi.
"Biraz rahatlıyayım,geleceğim anneciğim.."dedim.
"İyi,pekala git duş al bakalım.."dedi.
Ardından hızla odama ilerledim.Ama bir kız vardı odamda,Of anne odama hizmetçileri alma demiyor muyum?!.."Sen-.."
Cümlemi tamamlayamadan donup kaldım...Bu..bu hizmetçimiz olamaz?
Fazla güzel,Tam hayalimde ki kız!"Özür dilerim jimin bey,affedin!Çarşaflarınızı değiştiriyordum.."dedi.
"Sıkıntı değil...Adın ne senin bakayım?.."dedim.
Utanmadan sordum allahıma bin şükür.."Adım lavin efendim,Eğer kovacaksanız..Ne olur kovmayın.."dedi.
"Hayır kovmayacağım,sakinleş lavin.."dedim.
"Sağolun jimin bey!çok iyisiniz..ben hemen kayboluyorum.."dedi.
"Lavin!Yarın odama gel,bir şey konuşacağım.."dedim.
Ve banyo'ya ilerledim...*Lavin'den*
Allah allah!Ne konuşacak ki?korkmalı mıyım??Neyse unutayım!sevgilimin fotoğraflarına bakayım..
Çok meleksin sen..
Yakışıklılığın o kadar güzel ki..
Çok şanslıyım aşkım.."LAVİİİN!!.." diye bağırıyordu mi cha hanım.
"Efendim, bir şey mi oldu? Korkttunuz. Bir sorun yok değil mi??.." diyerek ard arda sorular sordum.
"Hayır canım. Bir sıkıntı yok. Ama yemekte yoktun, merak ettim.. hadi bakalım aşağıya inip yemeğini ye. Aç kalma sakın sen bana
Lazımsın.."deyip odadan çıktı. Mi cha
hanım da olmazsa kim düşünür beni?
Her neyse aşağıya inip yemek yiyeyim. Çok mu çok, çokça açım..*Jimin'den*
"Anne? Şu lavin adlı hizmetçi ne zamandır burada?.." dedim."Neden canım. Bir yalnış mı yaptı?.."dedi.
"Hayır anne. Öyle kötü bir şey yapmadı ancak.... şey fazla güzel. Aynı benim hayalimde ki kız, o çok saf, temiz.."dedim.
Annem gülerek;
"Aşık mı oldun? Olur öyle şeyler. Ama
bir hizmetçi ile ilişki hayatı kurmak.. Değişik değil mi canım?.." dedi."Hayır anne, İnsanları fakir, zengin, iyi, kötü. Diye ayırmam ben. İlk görüşte sevdim ben o kızı. Onu hayatıma sokmak istiyorum.."dedim.
"Bak canım sen kendi sorunlarını çözecek yaşa geldin. Bir şey diyemem. Kız sever mi bilmem. Senin kararın herşey tabiki kuzum.." dedi.
"Tamam anne. Yarın konuşalım tekrardan bu konuyu. Biz şimdi bize bakalım.."dedim.
"Pekala canım.." dedi.
Ve güzelce deniz kokusuyla yemeklerimizi yeyip. Şaraplarımızı yudumladık..*Lavin'den *
Keşke okusaydım be! Hayata bak. Zenginsin..
Mis gibi evdesin..
Hiç bir şey umurunda değil..
Ohh! Ne güzel lan!
Ama keşke oda yanımda olsa beraber bunları düşünsek.
2 sene sonra..
Her şey ne kadar zor!?
Neyse halime şükür.
Ben nediyorum acaba? Mallık böyle bir şey! İşlerime bakayım. Da iş yok? Valla iyi değilim ben delirdim burada. Evet evet delirdim..
Dur dur neyse jimin bey beni neden çağırdı yarın, onu düşüneyim.
Şimdi ya bir yalnış yaptım kovacak. Bunun ihtimali %62
Ya da maaşımı zamlandırcak %43
En kötü ihtimal villayı bana yapacak %1..
Ama bence 1. Çünkü diğerleri fazla yüksek hayaller oğlum. Düşünsene villa benim oluyor. Birsürü hizmetçim var. Keyfim var. oooh!!
Ben bunları düşünürken kapı çaldı.."Lavin, bir bakar mısın?.." dedi jimin bey. Koşarak kapıyı açtım ve şu soruyu yönelttim;
"Ne oldu jimin bey?.." dedim."Lavin havuz havlusu nerede? Bulamadım.
Yerini gösterir misin?.." dedi."Tabiki efendim. Gelin hemen.." dedim. Sağ elim ile banyoyu göstererek..
Ve ardından havlu dolap'ına yönelip gözüm ile araştırmaya başladım. Bulduğumda ise değişik bir şekilde mutluluğumu belli ettim. Jimin bey'de küçük bir tebessüm etti."Jimin bey sorması ayıp olacak ancak. Neden havuz havlusu istediniz?.."dedim.
"Havuza gireceğim. Biraz sıcakladım lavin hava çok sıcak.." dedi.
"Peki efendim. Dikkat edin.." deyip çıktım.... daha doğrusu çıkamadım çünkü terliklerim kaymıştı. Ve jimin beyin kucağına düşmüştüm. Ne olamaz ya?!!
"Hop! Tuttum. İyi misin??.." dedi.
"Ahh! Çok özür dilerim efendim. Terliklerim çok kaygan. Özür dilerim. Çok özür dilerim.. affedin.." dedim.
"Saçmalama lavin. Sen bir şey yapmadın. Özür dileme lütfen.." deyip gitti. Yav adamda ki havaya bak lan.
Neyse neyse en iyisi gidip yatayım çünkü saat 00:20 bu kadar ayakta durma yeter. Biraz ayaklarım yerden kesilsin. Yatayım..1. Bölüm son⛦
-vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
-ilk bölümde konuyu anlamamış olabilirsiniz. Normal. Diğer bölümler'de anlayacaksınız.