De la serialul 'Barney and Friends' la a ajunge in juriul de la X Factor Show e cale lunga.Demi este unul dintre cei mai buni artisti ai momentului,avand tot felul de suisuri si coborasuri in cariera.Si la fel ca multi artisti cunoscuti Demi are 50 de lucruri pe care s-ar putea sa nu le stii.
1.Numele ei intreg este Demetria Devonne Lovato.
2.Demi sa nascut in Albuquerque,New Mexico August 20 1992, dar a crescut in Dallas Texas
3.Este o parte mexicana, o parte irlandeza,o parte italiana si o parte engleza.
4.Mama lui Demi ,Dianna Hart De La Gaza,este o fosta majoreta Dallas Cowboys si canta muzica country.
5.A inceput sa cante la o varsta frageda.Prima data a fost la un show de talente unde a cantat ''My Heart Will Go On'' de Celine Dion.
6.Demi a inceput sa practice actorie la varsta de 7 ani ,unde si-a inceput lunga prieteni cu Selena Gomez in serialul Tv Barney and Friends.
7.A castigat in 2000-2001 titlul de Mini Miss Texas.
8.Primul concert la care a fost este cel al lui Carlos Santana.
9.Mai tarziu a dat auditie in Disney's Camp Rock si Sonny With A Chance in aceiasi zi,si evident a luat ambele roluri.
10.In 2008,Lovato a acaparat toate privirile la Academy Award cu cantecul ei (scuze pentru cacofonie) ''That's How You Now'' care se gaseste si pe al sasealea album DisneyMania.