Bylo nebylo, ale spíš bylo než nebylo protože kdyby nebylo, nebylo by bylo...fajn už toho nechám.
Zkrátka,... na jednom zámku žila překrásná princezna, které nikdo neřekl jinak než PrincessVariar což byla její přezdívka na Wattpadu, kam denodenně posílala svoje příběhy svým nadupaným mobilem značky Apple, který měl tlačítka posázené diamanty a obal měl ze zlata (každý týden dostávala nový, protože jak všichni víme zlato není úplně nejpevnější).
Jednoho krásného dne se procházela zahradou a četla a hodnotila příběhy svých oblíbených autorů( protože její matka měla už plný zuby toho, že byla neustále zalezlá v posteli s mobilem nebo knihou v ruce) a najednou zakopla k kámen velikosti balvanu, o který se prakticky ani zakopnout nedalo, protože měl dva metry na výšku...ale dejme tomu.
Princezna si namlátila hu....pusu, ale jinak se ji nic neslalo. V tom úleku však pustila svůj I Phone do zadělané studny, ze které se ozvalo pouze hlasité 'žbluňk' (podle fyzikálních výpočtů tato situace nastane jednou cca za 64 let, kdy jsou molekuly a atomy v pozici, kdy prostoupit pevnou látku lze.Takže ten mobil vlastně měl štěstí, že se mu to povedlo na poprvé.).Princezna odklopila víko studny a zadívala se dolů. Její mobilní přístroj byl na dně. Zamyšleně se na něj dívala a nastartovala svůj mozek s 180 IQ, se kterým úspěšne dokončila Matfyz ve svých 11-ti, ve 13-ti dokončila Přírodovědeckou fakultu, vysokou teoretické fyziky dokončila v 15-ti a vysokou školu jaderné fyziky uspěšně dokončila v 17-ti přičemž v 18-ti byla na rok na praxi v Cernu odkud se vrátila loni.
Tu kde se vzala tu se vzala žába. Zakvákala a potom lidským hlasem pronesla: ,,Copak princezničko ty smutné oči?"
Princezna se na žábu zadívala a začala přemýšlet jestli si omylem nevzala otcův čaj z mariánky (pan král byl totiž drogový závislák a dýler v jedné osobě). Když si byla jistá, že ne, začala stavět jednoduchý kladkostroj na vytáhnutí mobilu. Žáby si už nevšímala.Žába na to samozřejmě čuměla jako tele na vrata. Když princezna mobil na poprvé vytáhla, žába na to začala čučet s otevřenou hubou.
,,Hele princezno."řekla najednou žaba a skočila před princeznu : ,,Chápeš, že se neřídíš scénáře?" začala se rozčilovat žába.
Princezna se na ni podívala: ,,A kterého prosím tě?"
,,Nemáš být na mobilu, ale hrát si se zlatým míčem velikostí plážového míče, máš mi slíbit, že pokud ti ho vylovím budeme kamarádi a potom se máš na mě a svůj slib vykašlat." a ta žába začala ronit žabí slzy.A vzhledem k tomu, že vysoké IQ předchází nízké EQ, princezna místo problému nedodržení scénáře, začala uvažovat o tom zlatém míči, a o tom zda by ho žába vůbec dokázala zvednout.
Takže hustota zlata je 19,3 g na cm krychlový. Poloměr průměrného plážového míče je 20cm.
Objem koule se spočítá V=4/3πr³
Po dosazení V=4/3π20³ což je cca 33510,32164 ml.
To vynásobíme 19,3.
To máme 646749, 2076 g což je 646, 7492076 kg.(Pro čtenáře: Tento vcelku jednoduchý příklad jsem počítala s pomocí Vlkohlavec a captainCatman15 a i přesto jsme ho počítali skoro dvě hodiny díky mému umění zkomolovat vzorce. Takže mockrát děkuji za pomoc, protože jinak bych to počítala do Silvestra)
Nemusela ani počítat s vztlakovou silou vody na toto těleso, aby si uvědomila, že by takový míč unesl snad jen odtahový jeřáb a kdyby ji spadl do studně dopadlo by to jako Nokia 3310 vs. záchodová mísa... tudíž R.I.P. ta mísa a R.I.P. ta studna.
,,Hej princezno posloucháš mě vůbec?" otázala se jí žába. Princezna se na ni podívala a odpoveděla pouze:,,Hmmm...", protože byla moc zaujatá poznatkem váhy zmíněného míče.
,,Fajn co hodláš dělat dál?" zeptala se ji žába. ,,Půjdeš se mnou do pokoje."
Žába si samozřejmě stupidně myslela, že jsou přátelé a proto také princeznu následovala.To byl však omyl...Princezna byla vědec, a pokud vědcům dáte cokoli co se vymyká normálu, hodlají zjistit co se s tím děje. A mluvící žába prostě normální není.
Jakmile vešli do místnosti princezna žábu přiklapla skleněnou kádinkou, která měla rozežraný roh od kys. sírové tudíž tam mohl proudit vzduch, vzala karton, který někde vzala a pomalu ho prostrkovala pod kádinku. Potom žábu v kádince přenesla na svoji pracovní linku, kde měla kahany, stojany, různá sklíčka, ampérmetry a podobné věci.
Potom začala zjišťovat jak žába funguje uvnitř. Orgány byly v pořádku jen to mělo hlasivky a poněkud větší mozek. Žábu poté opět sešila a počkala až se probere z uspávadla.
No jo, ale ona se neprobírala. Princezna se samozřejmě lekla, že něco udělala špatně, a že tuto vzácnou anomálii mluvící žáby zabila.
Zkusila teda žábu "rozchodit" resuscitací, ale i když se potom nic nedělo začala brečet, že její objev zemřel, a že se o té žábě nebude učit v biologii a ona tam nebude napsaná jako objevitelka.Potom se rozčílila tak, že mrtvou žábu vzala a flákla s ní o zeď. Žába byla chvíli na zdi přilepená svým slizem a potom spadla na zem.
Co se však nestalo, z té žáby se stal hoch, kteremu mohlo být okolo 20-ti let. Princezna se lekla a do ruky vzala kovový stativ, aby dotyčného popřípadě mohla praštit.
,,Kdo jsi a co tu sakra děláš!?" otázala se ho s dostatečným odstupem.
Mladý hoch se na ni podíval a potom si prohlédl svoje ruce. Usmál se a rukou si pročísl přegelované vlasy. Vypadal jako nějaký týpek z hodně pošahané reklamy.
,,Děkuji za vysvobození, spanilá princezno. Jsem princ Ulrik II. z Jerkova. Zlá čarodejnice mě zaklela v žábu a jediné co mi mohlo pomoct byla dívka, která se mnou hodí o zeď."Princezna si nalila ponáka vodky protože to už silně nedávala. Napřed mluvící žáby a teď tenhle debil.
,,Jakožto moje zachránkyně máte plné právo si mě vzít a já nic nenamítám...Šílí po mě kompletně celé dámské osazenstvo našeho království...mimo členů mojí rodiny samozřejmě...Takže kdy naplánujeme svatbu? A co je tohle? Nějaká bista šaška?" ukázal na bustu Alberta Einstaina.
Princezna na něj udělala výraz, který říkal Jako rly?
Ale zachovala se jako princezna a ironicky sladce se usmála.
Princ s IQ okolo 50 nic netušil a myslel si, že ho chce políbit. Samozřejmě, že se opět zmílil, protože princezna stíhala u vysoké chodit i na kurzy sebeobrany. Takže mu dala pěstí a princ se skácel s nasranou princeznou nad sebou.
,,Nikdy...rozumíš? Nikdy přede mnou neurážej Alberta Einsteina! ROZUMÍŠ TY OMEZENČE?!!!!" zařvala mu do ucha až se zachvěl.
Potom do něj kopla, až se znovu dotkl stěny a změnil se v tentokrát živou mluvící žábu.
,,Už mi neubližujte princezno...Prosím..." začal škemrat.
Princezna se však jen usmála.A asi chcete vědět jak to dopadlo.
Princezna Ulrika poslala jako živý exponát na Přírodovědnou fakultu, kde z něho byli všichni nadšeni a princeznu zapsali jako objevitelku nového druhu zmutované žáby.
A princezna dostala stálé místo pracovnice v Cernu, kde potkala příjemného vědce, se kterým se zpřátelila a později si ho i vzala.A co z toho vyplývá?
Nikdy nemlaťte žáby o zeď nebo se z nich stanou naprosto vypatlaní princové, kteří vás budou jen štvát.
Jinak přeji krásné Vánoce a šťastný Nový rok.😊
ČTEŠ
Pohádky
RandomPohádky sem, pohádky tam, ale kde je jejich veškerá logika? Chytří jsou jen princové a princezny jsou ty fifleny co brečí když uvidí draka...proč sakra? V těhle pohádkách se budou objevovat zákonitosti fyziky a jiných předmětů avšak stále tam zůstan...