Öncelikle bu hikayeye şans veren herkese teşekkür ediyorum...
Bu hikayeye başlamama büyük katkıları bulunan @XxCikolataCanavarixX kankuşuma çook tesekkur ederim.. 💕💕Onunda kitaplarına bakmayı unutmayın!
O zaman bu bölüm fragman olsun:
Y: Uzak dur benden ben seni hiç sevmedim!
A: Emin misin Yaprak? Beni hiç sevmediğinden... dedi alaycı ses tonuyla...______________________________________
Y: SEN ONU BENİM ELİMDEN ALDIN!
A: ALMADIM YAPRAK, SADECE BENİM ASKIMI GÖRMENİ SAĞLADIM!______________________________________
Nereye gideceğini bilmiyordu genç kız.. Sadece yürüyordu...Onun için kendi gururunu ayaklar altına aldığı adam kendi gözlerinin önünde bambaşka Bi kızı öpmüştü...
Önce bu daveti kabul ettiği için kendine, sonra bu üstündeki saçma sapan elbiseye sonra yine o iğrenç adama aşık olduğu için kendine kısa bir küfür savurdu..
Sonra asıl kendini hatırladı... Bu yüzden o iğrenç topukluları çıkartıp attı ayağından...
Sonra önüne gelen ilk banka oturdu...
Ve gözyaşlarından dolayı buğulanan gözlerini denizin dalgalarına dikti...
Sonra yanına Bi genç adam oturdu, kız kafasını çevirip bakmaya tenezzül bile etmedi... Kokusundan tanımıştı çünkü onu...
-Yaprak, gerçekleri biliyorsun... Sana hiç birşey söylemeyeceğim...Sadece.. Senin ağlamana dayanamıyorum, lütfen ağlama olur mu?
Bir de son olarak Kalbini kim gerçekten hak ettiyse o kazansın...
-Sen çoktan hak ettin be Tekelioğlu...Sınır : 4 vote 5 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIM... |ALYAP
Fanfiction- Kalbini kim hak ediyorsa o kazansın Yaprak... -O zaman sen çoktan kazandın be Tekelioğlu...