Rozdział IX

55 4 4
                                    

Kuba ostatnio przyłapał Amelię na zdradzie z Panem X. Jest on duuuuuuuuuuużo starszy od Amelii, a z oczu tryska mu złem, ponieważ to nauczyciel MATEMATYKI. Kuba załamał się tym faktem, nie mógł znieść faktu, iż jego sympatia mogła go zdradzić z obrzydliwym, starszym facetem. Po głowie chodziło mu tylko jedno pytanie- w czym jestem gorszy? Po długich namysłach stwierdził, iż się zmieni. Rozpoczął od zmiany fryzury, postawił na najmodniejszą fryzurę roku 2018r. poszedł do fryzjera i już wyglądał nieco lepiej, ale co dalej? Następnie udał się do galerii, aby kupić ubrania. Od tamtej pory Kuba podążał za trendami oraz nowościami. Czym zdobył większe grono znajomych i nawet adoratorek, których Kuba unikał, jego uczucie do Amelii pozostało, nie wygasło. Amelia myśląc, że Kuba nie wie o jej zdradzie, była po prostu oburzona nagłą zmianą Kuby, ponieważ ani trochę nie podobał się jej ten styl, ona preferowała tzw "karyński" styl ubierania, w którym wyszczególniamy zwłaszcza: skarpety podciągnięte do kolan a do tego sandały, błyszczące, neonowe ciuchy itd. Oczywiście Amelia zaszła w ciążę z Panem X, ich dziecko jest paskudne, z resztą czego można się było spodziewać po takim ojcu... Ma na imię Mariola.

Głupiutki Kuba uwierzy w liczne absurdy, które Amelia mu naopowiadała, takie jak np. Mariola jest córką Kuby !!! On w to uwierzył. Był niezmiernie szczęśliwy oraz zwariował już do końca, postanowił, że zacznie jeść same śliwki i po pewnym czasie stał się fioletowy.. A mało tego wrócił do dawnego stylu a swoje najmodniejsze ubrania spalił przy czym jeszcze zerwał kontakt ze swoimi przyjaciółmi. Dlatego też Kemot zorganizował akcję, podczas której próbowałyśmy zmienić Andrzeja, Amelią i resztę. Niestety nie udało się. Jesteśmy bezradne i nie wiemy czy da się im jakoś pomóc. :(

Kilka miesięcy później kiedy każdy już myślał, że wszystko się ułożyło, nagle spotkałyśmy płaczącą Amelię, która rozpaczała, ponieważ dowiedziała się, że zaledwie kilka dni po ich ślubie, Kuba wrócił do "wytwórni dzieci", nic nie mówiąc Amelii. Przypomnijmy, iż Kuba był bardzo zły gdy dowiedział się o zdradzie Amelii, a on robił to wcześniej. Kuba próbował się tłumaczyć, ale nic z tego. Dlatego przeprowadziłyśmy z nim wywiad (K-kemot, KB-Kuba)

K- Dlaczego zdradziłeś Amelię?

KB- To nie jest zdrada, to jest moja praca! Z mojej poprzedniej pracy nie stać mnie było na wszystkie alimenty oraz na życie, a Amelia nie pracuje!

K- Ale to nie istotne,że to twoja praca. Amelia poszła do programu "ZDRADY" i okazało się, że zdradzałeś ją nawet przed ślubem, kiedy jeszcze nie wróciłeś do WD. Jak masz zamiar się wytłumaczyć?

KB- Andrzeja znam dłużej niż Amelię. Andrzej i Bogusław to moje pierwsze miłości i nadal coś do nich czuję,a one do mnie. Wiele razy próbowałem przekonać Amelię, aby dołączyła do JBG, ale ona nawet nie chce o tym słuchać.

K- Dlaczego w takim razie byłeś zły, gdy to ona ciebie zdradzała?

KB- Ponieważ ona tego nie pownna robić!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 17, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ZDRADAWhere stories live. Discover now