ARGHHHHHH....ARGHHHHH.....!!!!!!!!!
"JUSTIN BWAT APA TU BISING SANGAT LAH!!!!!!!"Teriak mak ayah Justin."Huh...sapa awaklh jn tiba tiba......"belum habis Justin berkata kata simbiot tu mula melekat pada wajah Justin Boookkkk!!!!!! Satu hempasan kuat dan Justin rebah .kepalanya terasa berpinar dan ........Keesokan harinya
"Entah kenapa saya tak sedap badan jh ni???" Kata Justin "awak sakitkh justin??"kata kawannya "Ohh,ya Justin awak dengar tak berita semalam?"kata kawannya lgi "takde pnlh.....knapa jhon "kata Justin " ada kapal dari angkasa lepas kemalangan semalam dan ada satu ujikaji terlepas dari kapal dan sampai skarang para saintis mencari benda tu " terang Jhon panjang lebar Justim hanya bisa berkata "ohhhhhh "tiba tiba satu bisikkan misteri "ohhh nmamu Justin saya lh benda tu nma saya VENOMMMM...HEHE ""HAH!!!! knapa kau boleh kat sini plak!!! ""Ehhh...Justin mengelamun kehh tu....hehe....."gelak Jhon "Jhon elak!!!! "Tiba tiba tangannya memanjang dan berwarna hitam "warghhhhh!!!! Ape tu "dan tiba tiba badan Justin ditenggelami oleh benda hitam dan "HAHAHA...!!!!!AKU ADALAH VENOMMMMM!!!!!! "Kata benda tu dan menjelirkan lidahnya itu......tiba tiba THUMMMPHHH...!!!! "JUMPA PUN "kata saintis sambil memegang sebuah bazuka tiba tiba ZUSSSKHHH....!!!!perut saintis itu berdarah "HEHE.....DAPAT PN BUNUH AWAK HAHAHA....." "heh...serangan gila...."ZUSSHHHHH....semua darah terpancit di cermin sekolah dan badan saintis itu pun terbelah dua lalu venom itu pun melompat keatas dan hilang.
Di suatu tempat
"Kau ,apa kau dah bwat di badan saya nie kau gila kh nak bunuh kawan saya tadi....
Pergi jauh kau telah hancur kn hidup saya!!!! "Kata justin "tak akan sebab DNA kau dan aku telah bercantumlh,ngok!! "Kata venom itu..tiba tiba ZUSHHHHH!!!! ...."OHHHH...kat sini kau bersembunyi rupanya "....
YOU ARE READING
Venom
Science Fiction"Tit...tritttttttt....."itulah bunyi yang dihasilkan oleh seorang proffesor yang sedang berusaha meneliti kajiannya terhadap spesies alien yang baru di jumpanya tiba-tiba "janganlh terlalu fokus pada kerja jeh nah makan dulu "kata seorang lagi proff...