Sonunda ders bitmiş ve annemin kendi elleriyle hazırladığı içli köftelerim kavuşmuştum.
-Of Soner Yeter yedin gel de şu testleri çözelim!
-Siz geçin arka sıralardan birine,ben gelirim
Bunu o kadar sakin söyledim ki... Orkun çıldırdı.
-Lan, teneffüsün başından beri aynı yalanı söylüyorsun! 20 dakikamız senin yemeğinle yaşadığın aşk yüzünden gitti!
"Nereye gitti?" diye sordum kendimi tutamayarak.
Orkun bu espriden sonra "Seni öldürecem" der gibi baktığı için son lokmamı ışık hızında ağzıma atıp çantamdan test kitaplarımı çıkardım.Test kitaplarını görünce çocuğa bir huzur geldi.Sakinleşti böyle yumuşadı, gülümsedi...
Test kitabı bir insanı bu kadar mutlu etmemeli.
-Kırıntılarını da yeseydin Soner.Onlar içli köfteyle sizin aşk meyveleriniz .
Gözlerimle Orkun'u taciz etmeyi bırakıp Rüya'ya döndüm.
-Ya meyveye alerjim varsa.
Diyip göz kırptım. Mercan da gözlerini devirdi.
-Esprini daha doğrusu espiri sıfatı altında bize gösterdiğin engelliliğini görmezden geliyorum.Ayrıca Brad Pitt gibi göz kırpmaya çalışıp Brad Pitt gibi yakışıklı olduğunu düşünme Soner.Sen Brad Pitt değilsin olamazsın da...
-Bir şey diyemem.Sen Barbara Palvin kadar güzelsin... De bizden saklıyon sanki...
Taktik maktik yok diyecem de var.
Önce egoyu okşa sonra...
Dan dan dan !!!
-Birbirinize laf sokup duracağınıza gelin test çözelim.Yoksa ben tek başıma çözmeye başlayacağım ha!Bu ne kardeşim?Anladık konuyu hemen anlayabiliyorsunuz ama ben anlayamıyorum.
- Sen büyüdünde gerizekalı mı oldun başımıza?
Gülerek ve Orkun'un saçlarını okşayarak onunla dalga geçiyordum.Sonra Orkun yüzüme bir çakmış...
-Lan!
-Bana bir daha gerizekalı dersen canımdan çok sevdiğim kankam(!)Bunun üç katını yersin .İçlileri yediğin gibi
Burdan çıkarmam gereken anlam,yavaş yavaş ve çok sayıda yumruk.
-Ve Orkun'un evde ağırlık çalışmış olduğu ortaya çıkmış oldu,dedi Rüya
Mercan'la beraber benim halime gülüyorlardı.
Orkun ise o anda beni ensemden tutup sıraya oturtmuş ve test kitabını önüme koymuştu.
-Ebob,Ekok...Iyy!Hiç sevmiyorum bu konuyu.E süngerbob E kokma(espri yeteneğim olmadığını biliyorum,o an aklıma bunlar geldi.)bu kadar basit.
Ne diye önümüze "konu" olarak veriyorlar ki?
Ben bunları söylerken mercan ağzımı kapatmaya çalışıyor,Rüya kulaklarını kapatmış,Orkun bıkmış vaziyette soru çözüyordu.
Ama bilmedikleri bir şey vardı.
Ben iflah olmam.
-Ya,sus artık yeter lan sabahtan beri mal mal espriler duymaktan bıktım sus artık sus!
-Ağla diyip kafamı aynı salise içinde teste gömdüm.1-2 saniyeliğine üçü birden üzerime çullanacak gibi oldu ama soruya odaklanmış numarası yapınca... Tabiri caizse ölüyü diriltmek istemediler.
-Soner canımın içi şimdi sana bir şey söyleyeceğim.Dayak yemeyeceksin çünkü zil çalacak ve benim sana atacağım dayak yarıda kalacak.O zaman da zevki olmayacak.
Orkun'un egosu şu an artışta,Sevdiği kızda yanımızda ohh...
-Sen hele beni bir döv canımın içi hele bir döv.
-Oğlum o zaman mal mal espriler yapma.
-Tamam kapa bir dakikaya zil çalacak zaten.Size espri yapanda kabahat.
Şu anki ciddi sıfatımın altında büyük bir sırıtış vardı.
Orkun is the sevdiği kıza rezil...
Muhteşem bir arkadaş olduğumu tekrar tekrar hatırlatmanıza gerek yok.
Teşekkürler.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
3...
2...
1...
Darat rararara darara rara
-Orkun hadi be! Toplaması ne bitmek çantaymış!Herkes çıktı oğlum,sayende birbirini çıkışa çağırmış,Birazdan kavga edecek kekolara benziyoruz şu an.
-İnsan kendine benzeyemez...
-Keko olduğunu kabul ediyorsun yani.
-Yürü Soner...Yürü
-Laf sokamadın mı gız Hatçeğğğ?
-Sohamadım Sakineğğğ.
-Orkun bence biz ne yapalım biliyor musun?Hiç bu sınav stresine girmeye falan gerek yok.Gidelim Müge Anlı'ya,gidelim Flash Tv'ye.Bak flash tv demişken aklıma geldi orda mahalle karılarını canlandıran biri olabiliriz bile.Ne dersin?
-Soner gencecik yaşında soldu derim.Lan sen daha 90 yaşına gelmedin bir sabret.Daha 76 yıl var.76 yıl sonra düşünürsün bunları.
-Peki ben şimdi 76 yıl sonrayı düşünüyorum da yapar mıyız bunları lan?
Şu an yüzümde gerçekten ciddi bir ifade var.
Ne alaka yav? Bu kadar komik bir şeyi neden bu kadar ciddi söyledim ki?
-Yaparız,yaparız.
Ha?
-Tek sorunlumuz benim sanıyordum.
-Hı?
-Ya o saçma şeylere cidden yaparız dedin de.
-Lan ne bileyim?Normalde dalga geçecektim ama sen öyle ciddi ciddi sorunca...
-Yok kardeşim kalsın.Müge Anlı'yla değil 90'ımda şimdi bile tanışmak istemem.Kadında öyle bir zeka var ki 10 yıl önce ne giydiğime dair görüntüleri bile bulabilir.Onda o ışığı görüyorum.
-Peki Flash Tv oyunculuğunu düşünür müsünüz Soner Bey?
-He,He düşünürüm.Çıldırdım ya ben.Bak senden 2.5 tane var.A,böyle şaşı 25 bakıyor.
Orkun yolun ortasında gülmeyi bırakmış anırmaya başlamıştı.
-Çüş! Çüş! Lan!Ters giden bir şeyler var.Eşeklere çüş denince susarlar.
-Dinime söven Müslüman olsa keşke.
-O ne demek lan?
-Hani bana eşek diyosun ya,aynaya hiç bakmıyorsun sanırım yoksa o ata ağızını görmemen imkansız.
-At ağızlıymış.Avv Avv Avv...Kapçuk ağızlı geyik.
-Görüşürüz Soner.İlgimi çekmiyorsun kendine başka birini bul.Biliyorum Soner,yakışıklılığımın sırrını merak ediyorsun.Ama söyleyemem.Üzgününüm.
Orkun'a gözlerimi kısarak baktım ve yol ayrımında kendi evime doğru yürümeye başladım.
Bu çocuk hep şu lanet yol ayrımında gıcıklık yapıyordu.
Yani kısaca yine bitirmişti bizi yol ayrımları...
Umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir.Yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
9'un 8'i
Teen FictionSoner'den: "8. sınıfa geçtim. Herkesin dilinde üç hece: Le Ge Se Ama bilmiyorum o ne? Eğer yenen bir şey ise mutluyum ama değilse sakın söylemeyin." 8. sınıf isen veya geçen yıl ki mağdurlardansan gel. Yani oku bu güzelim kitabı. Ok...