Hore je moja obľubéna pieseň, pustite si ju je to bomba💗Milujeem ju💞Podme už na príbeh aleeee✊💟
"Tak, srdiečko, ideme na to", hneď ako to dopovedal cítila som štipľavú bolesť na mojom zadku, ale aby som nezabudla a nedostala ďaľších päť "Ďakujem Daddy" slušne a nevino som sa poďakovala "No vidíš princezná, že to dokážeš byť poslušná, tvoj Daddy je na teba pyšný" po týchto slovách som bola na mäkko....no ták Emma spamätaj sa povedala som si hneď mala by si niečo robiť, a nie počúvať sladké slová tohoto pedofila."Zlatíčko noták usmej sa na Daddyho!" nahodila som falošný úsmev ani neviem prečo....božee Emma spamätaj sa! kričalo moje svedomie."Tak a teraz môžme ísť na to" "Nieeee!" skríkla som že to asi počulo celé mesto "Čo si to dovoľuješ ty malé drzé decko?" "Prosím, nie veď mám predsa len 14" "Princezná zapamätaj si čo chce Daddy to bude mať je ti to jasné?!"Fajn teraz som si mohla uznať, že som to prehnala, opľula som pána Payna do tváre."Ty mala suka, veď ja ťa naučím ako sa máš správať" aa, do prdele toto som asi fakt prehnala, pán Payne odišiel, nevedela som čo mám čakať.Po 5 minutách sa vrátil s nejakou vecou nevedela som čo to je, až keď s tým pán Payne prišiel bližšie.Bol to mali býč, cítila som sa ako nejaké zviera ale hlavne som cítila strach z toho čo sa bude diať, triasla som sa ako nikdy."Otoč sa princezná" "Nie prosím, už to nikdy nespravím Daddy" prosíkala som ho ako malé dieťa ktoré chce hračku "Pusinka na to je už neskoro, ale môžem spraviť výnimku že ti dam len desať za to že si sa ospravedlnila." Začalo to, cítila som už známu štipľavú bolesť, ale samozrejme toto bolo horšie."To sa ani Daddymu nepoďakuješ, ty nevdačnica?" "Ďakujem Daddy za to že si ma potrestal" hovorila som to drzo a ironicky alel zároveň som si utierala slzy, pán Payne odišiel von z vily a ja som mala možnosť sa osprchovať.Hneď po tom ako som sa osprchovala a obliekla bežala som za Amy "Amy potrebujem pomoc , pán Payne ma zbil a ešte k tomu ma chcel znásilniť, zavolajte prosím políciu" vyhrkla som zo seba tak rýchlo, že mi skoro nebolo rozumieť pol slová "Ale noták Emma si už veľká, nežaluj!" "Vy si zo mňa robíte srandu!ten chlap je nebezpečný" "Takto Emma o pánovi Paynovi nehovor, pretože sa to môže hneď odomňa dozvedieť!" "Takže vy ste v tom s ním?" "Dá sa povedať že áno, kedysi dávno to bol aj môj Daddy, bola som tak mladá ako ty našiel ma v dedskom domove a ujal sa ma, zo začiatku som to brala ako ty ale potom som si zvykla a bola som veľmi šťastná že ho mám milovala som ho zo srdca" "Ale ja niesom vy!" "Emma môžeš to mať ľahšie ak sa teraz pôjdeš prezliecť do pyžama a počkáš na pána Payna v spálni" Mala pravdu, proti pánovi Paynovi som bola bezmocná bola som odhodlaná sa vzdať a nechať mu moje telo.Odišla som do svojej izby chvíľu som porozmýšľala, vyzliekla som sa len do spodného prádla a išla som čakať na pána Payna do spáľne.
YOU ARE READING
Daddyho Dievčatko
RomanceMalá, len 14 ročná Emma žije so svojou matkou pretože stratila otca.Lenže raz do jej života príde matkin priateľ, ale Emma ešte netuší čo ju čaká.Jej matka zomrie na rakovinu a o Emmu sa bude musieť starať pán Payne.