🚧Warming smut alert🚧
Harry pov.Louis ligt nog steeds op de bank. Zijn lippen zitten ondertussen al weer aan die van mijn geplakt. Kleine kreuntjes (Omg vind het zo raar om dit te doen, terwijl ik het gewend ben om het in het Engels te doen😱) komen uit Louis zn mond. Hij probeert ze in te houden, maar ik beweeg sneller met me hand over zn penis.
'Harry, neuk me gewoon'. Ik trek zijn broek n mijn broek uit en stoot in een keer naar binnen. Als ik zie dat hij wil gaan gillen, druk ik gelijk mijn lippen op die van hem. 'Je wilt toch niet dat je dochter ons hoor en naar beneden komt Louis'. Hij schud zn hoofd en drukt snel weer zijn lippen op die van mij.
'Fuck Louis, je bent zo strak. Dat heb ik zo gemist'. 'AAAHHHHH HARRY'. Al gauw voel ik Louis om me heen knijpen. Ik weet dat hij bijna op zn hoogte punt is. Ik laat me hand naar zijn hard geworden penis glijden. Ik begin stug op Rn neer te bewegen en Louis zn voorvocht komt uit zn penis. Nog een paar keer bewegen en Louis komt met een luide kreun klaar.
Ik laat zn penis los en zet me handen langs zn hoofd op de bank. Zodat ik meer grip heb. Ik begin hard in hem te stoten en kom in hem klaar. Ik glijd uit hem en boven horen we voet stappen.
We kleden ons snel aan en Louis gaat snel boven kijken. Ik blijf op de bank zitten en pak me telefoon.
To Zayn: Dude
From Zayn: harold
To Zayn: Dude
From Zayn: okay gast waar heb je last van
To Zayn: Dude je raad nooit wat ik net heb gedaan.
From Zayn: laat me raden, je hebt iemand geneuk op je nieuwe werk.
To Zayn: niet op me nieuwe werk maar bij iemand thuis. En hij was zo strak
From Zayn: wacht even je hebt een man geneukt. Ik dacht dat je alleen ons of Louis neukte. Ben je nu al over Louis heen
'App je met Zayn'? Ik draai me hoofd en zie Louis met een slapend meisje in zn armen naast me zitten. Ik knik naar Louis.
To Zayn: ten eerste zal ik nooit over Louis heen komen. Wel als ik andere dingen met hem doe dan kom ik over hem. Maar ik neem hem vanavond wel met me mee naar huis. Ik wil hem aan jullie voorstellen.
From Zayn: okay Harold. Ik ga weer verder je vrouw is weer eens aan het zeuren. Zie je vanavond.
'Laat me raden Harry je bent met Kendall getrouwd in de vier jaar dat ik weg was'. Ik knik naar hem en stop me telefoon in me zak.
Sorry dat het update niet meer is als vroeger. Maar ik heb het druk en ben ook bezig met me ander account. Ik zit soms wel eens te denken om met dit account te stoppen, maar dat wil ik zelf ook niet. Ik heb zelf ook nieuwe ideeën voor nieuwe verhalen en ik probeer echt weer alles te update.
Ik wil ook de mensen bedanken, die bleven vragen wanneer ik weer verder zou gaan. Doordat kreeg ik de energie weer om verder te gaan.
Vergeet niet te stemmen en een comment achter te laten.
JE LEEST
larry stylinson smut deel 2
Fanfiction4 jaar Later (vervolg op deel 1) Dagen, weken, maanden en Jaren heeft Harry gezocht naar Louis. Hij heeft de hoop opgegeven. Lees hem snel. (Had hem al eens geschreven, maar Haters hebben mijn account gehackt en het deel verwijdert. ik was er geluk...