Rođendan (gore je smešan rep)

33 2 0
                                    

(Amber Rose Potter je devojčica bez roditelja koja je odrasla zajedno sa Herijem sa svojim ujakom i ujnom u maloj kući /Hari u kabinetu ispod stepenica a Amber na podu ispod Harijevog krevetića.Njih dvoje su nerazdvojni i njihovi staratelji ih nisu baš voljeli.Amber je Harrijeva bliznakinja ali uopste nisu slični,samo se u nekim situacijama slažu.)


Jutro u porodici ---------

Amber P.O.V

Probudila sam se prije Herija samo da čujem kako mene i mog brata rodjak budi.Nikog neću imenovati jer ne volim svoju familiju."Budi se Heri ,BUDI BUDI BUDI BUDI BUDI!"Skakao je po stepenicama ispod kojih smo ja i moj brat bili."Hoćešli umuknuti idiote!"Izašla sam napolje kroz ona mala vrata i krenula za rođakom trčeći pored ujne i preko stolice koju je izvukao da me uspori.Hari je izašao ali samo da vidi kako se ja i on tučemo i vucemo za kosu.On pusti moju kosu i okrenu se ka svojoj majci ,Ja sam naravno pala kad me je pustio."Mrzim te"Rekla sam sama sebi u bradu a Heri mi je pomogao da ustanem."Biće bolje seko"Reče Heri koji je i sam znao da neće biti bolje."Hari znaš li to jaje da pripremis a da ne zapališ nešto ?"Upita ujna a Heri klimnu glavom i reče"Da ujna Petunija."Ja sam sela za sto za kojim je moj ujak Verdon sedio.A Dudli,Inace moj dosadni rodjak je video poklone koje mu je familija pripremila i uzdahnuo uzbudjen"O!mama jesu li ovi za mene!?"Upita ujna Petuniju a ona sretno odgovori da jesu" Da jesu,ima ih tačno 36."ona odgovori a Dudli pogleda u nju sa izrazom lica kojeg se svi u familiji pleše."36!?Ali prošle godine sam imao 37!Ovo nije fer hoću još poklona !Dugujete mi jos 2 poklona!"Rekao je iritantnim i glasnim glasom a ujna je odma htjela da ga usreći pa uskoči i reče ponizno "Odmah ćemo ti kupiti još 2 poklona!"
"Nemogu da verujem."Rekla sam prilazeći svom bratu koji je spremao jelo."Znam..."Odgovori Heri."Idemo Heri ,Amber Verdone miči dupe!"Rekla je žurno ujna Petunija a ja i Heri smo odnma se spremili da idemo u zoo.

5 minuta kasnije.

-Svi smo uspeli da se obučemo i krenuli do auta.Duduli je ušao a ja i Heri smo ostali napolju."Danas je Dudulijev rođendan i bolje vam je da se ne dogode neke čudne stvari."Mislio je na naše ispade.Ušli smo u auto i krenuli do zoo-a.Kad smo tamo stigli Duduli je odmah posle 3 minute video veliku zmiju koju je pokušao da pomeri ali ona nije reagovala."Majko oče 'oću da se zmijurina pomeri!Rekao je a ujak i ujna odmah počeše da prave budale od sebe i počeše da "bude" zmiju.Kad su videli da im to baš i neće uspeti pogledase u njega a on ih pogleda"Ah to nije fer!"i poče da udara od staklo."Dosta!"Reče Heri u odbranu jadne zmije"Zar ne vidiš da spava?!Pusti ga na miru!"Završi i Duduli pobeže "Oprosti na tome on baš i nezna kako je to biti zarobljen u skučenom prostoru."Zmija mu namignu a ja mu pridjem."Jeli te to ona upravo čula?"Upitala sam ga a on odgovori lagano šapatom"Hah neznam...možeš li me čuti?"Heri upita zmiju i ona klimne glavom radosno.Poče se uzdizati a Duduli (Ili Dudeli)se vratio i počeo da viče i udara od prozor"Mama tata vidite šta ova zmija radi!"Heri pogleda ljutito u malog debeljucu i stakleni zid na kojeg se naslanjao nestade a Duduli pade u vodu koja se nalazila u akvaeijumu."Hvala ti "reče Zmija Heriju koji je bio začudjen prizorom ali odgovori"Zadovoljstvo..."I izdahnu "Heri pogledaj Duduli je zarobljen u akvarijumu!"Rekla sam mu i on pogleda tamo .Nasmejavši se ujak i njega i mene povuče za uši i odvede napolje.Duduli je izvučen ali kad smo došli kući ujak baci herija unutra a mene povuče za kosu .Svi udjosmo a Hari je objašnjavao situaciu"Nisam ja ništa uradio staklo je samo nestalo!Bilo je kao magija!"Reč magija je izazvala ujaka da baci mane i njega u onaj sobičak i zalupi vrata.Pogleda kroz otvor i ljutito reče"Magija!?Nepostoji MAGIJA!"I zatvori tu malu rupicu...........


---------------_-----_----____-_-_-____---------

To je prvo poglavlje nadam se da vam se svidja I da ovo je fanfikcija o Harry Potter-u.Nadam se da vam se svidja.I da Ne menjam još uvek mnogo toga.Ali ne brinite sledi mnogo toga

Ukupno 748 reči.

Tell Me If You Love Me...Where stories live. Discover now