Evet hatırlıyorum o zamanlar içersi çok karanlıkdı her şey ve her yer kıpkırmızı ağzımda bir boru yukarıdan ne gelirse yiyorum
Evet tam o an oralar bana dar gelmişti her yer çok ufakti artık yada ben büyüyordum tam ne olmuştu bilmiyorum ama artık burdan çıkmak istiyordum ayaklarım uyuşmuştu artık, sadece tekme atıyordum ama sadece tekme, buralar beni. daraltmaktaydi zaten Dünyanın böyle bir yer olduğunu bilseydim çıkmazdım ya neyse olmuştu artık bir kere napalım olanla,ölene çare yok.
Her neyse artık bir kere çıkmıştık bu yola dönüş yoktu ya istiklal yada ölüm,
Neyse tekmeleye tekmeleye bir açılma oluşmuştu ve artık devamını getirdim birden ne göreyim bir el beni çekiyor ilk başta korktum ve sustum sadece sustum her yer ışık ve cins cins tipler vardı ne olduğu hakkında bir düşüncem yoktu beni ayağımdan tutup sarkıtıllar bir tane vurdular ve ilk canım burda acıdı sesime hakim olamadım ve bağırdım zaten belliydi böyle olacağı ağlayacağim hep belliydi.
Neyse beni sardılar bir şeye bir beşiği koydular bir sağa bir sola sallıyorlar ne kadar da güzel bir Duygu ama hoş bir esinti ve daha da hoş bir sallantı insanın hoşuna gidiyordu yani kimin hoşuna gitmezdi ki,neyse gene beni bir yere götürdüler annemim kucağına yüce Rabbim bu kadar mı güzel olur bir koku bu kadar mı güven verir bana, ilk sütümü verdi hemen ne güzel 1 milyon tane arı bir araya gelse bu kadar tatlı güzel bir şey yapamaz. Sütümü içmiştim karnım toktu sırtım pek yerime yattım ve eve doğru yola çıktık eve vardık sonunda.Herkes bir bana bakma bir beni sevme telaşında ay ne kadar tatlı çocuk ay ne şirin ordan biri başladı zaten hemen aynı babasına benziyor, sevinmiştim ne güzel demiştim babama benzemek sahi ya babam demi babam neredeydi??
Sağa baktım sola baktım ağladım sızladım ama babam yoktu gelmemişti kimseye soramıyordum da ama gece olmuştu babam halen yoktu ne kadar ağlasam da boştu yorganı çekmiş allahım kadın çaresiz sığınacak bir dalı yok kalacak bir yeri.
Soramıyordum sahi ya ben konuşmayı da bilmiyorum demi annem güzel annem ne derdin var diyemiyorum sadece bakıyorum annem hıçkıra hıçkıra ağlıyor ne yapacağım nasıl öğrenecem bilmiyorum. Ve sonunda ordan biri kalktı halamış zaten tek o varmış sonraki hayatımda neyse sordu anneme;
-Noldu emine neyin var,
Annem çaresizce ağladı ve halam ordan bir su verdi annem az toparladı ve;
-Ramazan oğlumun babası bu çocuk babasız mi büyüyecek 8 sene napacam ben.
Halam çaresizce başını yere eğdi ağlama dedi ağlama bunlar da geçer az sabret.
Annem ağlaryarak yerine çekildi ve usulca yattı bende üzüntü içinde babam yokmu şimdi ben kimle büyüyeceğim düşüncesi ile uyuyamıyorum. Bir ara dalmışım ve birden bir hareketlenme oldu annem beni öptü ve zor zor yürüyerek elinde çanta ile gidiyordu. Dur gitme diyemedim gönlümüm sultani dur bırakma beni zaten babasızım birde annesiz koyma beni diyemedim gidiyordu açmıştı kapıyı gidiyordu. Sabah oldu ardından herkes bir telaşla annemi arıyor ben acıkmışim ağlıyorum ordan babaannem bağırıyor mehmet cana bakın diye halam beni emzirmeye çalışıyor oda yeni doğum yapmış annem beni 1 günlükken bırakmış gitmiş.
Daha sütünü 1 kere içmişim 1 kere koklamışim nereye anam nereye sonra içmedim hiç bir sütü hep ağladım ve hepte ağlicaktim mama vermişlerdi bana sadece mama içiyordum ve ağlaya sızlaya 20 gün geçmişti ne olduğunu bilmiyorum ama birden annem karşıma geldi nasıl mutlu oldum ama nasıl bilemezsiniz hemen bana sarıldı ben ağlıyorum nerdesin sen diye meğerse kadın evden kaçmış napsin bunca derde. Beni emzirmek istedi tekrar ama sütten kesilmiş allahım ben bidaha o güzel sütten içemicek miyim zoruma gitmişti hep ağlamıştım ama anneme de dargın.
Gel zaman git zaman vakit geçiyor herkes evine dağlıyordu bir halam birde babaannem kalmıştı başımda.
Gene her zaman ki gibi babam yok baba nedir nasıl biri nasıl kokar ne ise yarar o çocuk aklı ile bilemiyorum insan çocuk da değil bebek aklı işte ne yaparsın ki ben hep ağlıyorum annemde bana bakıyor ağlıyor kadın ne yapsın kim ne derse yapıyor gel zaman git zaman kadına eziyet çektiriolar yada öyle uygun görüyorlar ama bana kalırsa kadın zor kanaat yaşıyor aradan zaman geçti evvelce uzun bir zaman 3 sene gibi bir zamann o ara neler oldu tam bilmiyorum aklımda bir fikir de yoktu zaten yanımda 3 5 kişi hep eziyet hep zulüm hep zorluk böyle olacağını bilseydim zaten gelmezdim bu dünyaya neden geldim neden ben onu da bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ACIDIR HAYAT
Short StoryBir gencin tüm hayatıni anlatan acınasi ve örnek alınası bir durum