HEY! Öncellikle merhaba :D <3 İlk kez hikaye yazıyorum umarım beğenirsiniz iyi okumalar :D <3 The SAturdays-what aboust us 'la dinleyebilirsiniz :D
Size kendimi baştan tanıtiyim.Ben Ashley 18 yaşıma yeni girdim ve lise son sınıfa geçtim.Eskiden Londrada yaşıyorduk fakat babamın FBI işinden dolayı İngiltere'ye taşınmak zorunda kaldık.SAnırım şimdilik bu kadar tanıtma yeter :)
Arabamız kasisli yolda yavaşça ilerlerken bende usulca etrafı izliyordum.Buraya hiç ama hiç gelmek istemesemde babamın işi yüzünden buraya gelmiştik.Ben her seferinde derinden oflarken babamın ve annemin "söylenme küçük hanım" bakışlarını üstüme çekemeyi başarırdım.Babam her ne kadar hızlı sürsede yollar kasisli olduğu için yavaş gidiyorduk.Ben buna daha fazla dayanamayıp " Baba daha oraya varmamıza kaç saat kal- babam lafımı bitirmeme izin vermeden " daha 3 saat var tatlım" demesiyle en derin oflamamı çektim.Biz onca saatir yoldaydık ve daha 3 saat mı vardı? Ne bitmez yol oldu bu! Daha fazla dayanamayıp İhome'mumu çıkarıp müzik listesine girdim ve ordan "Bring to my life" dinlemeye başladım.Babam bu sesten rahatsız olacak ki "Kzım eğer kulaklığın yanındaysa oradan dinleyebilir misin?"dedi. Onaylarmışcasına başımı sallayıp kulaklığımı aramaya koyuldum buldğumda direk telefona takıp dinlemeye devam ettim.Bu şarkı gerçekten muhteşemdi, bu şarıyı dinlerken ister istemez hayal kururdunuz.Bende burda yapmak istediklerimi hayal ederken dinlediğim müzik göz kapaklarımın ağırlaşmasını sağlamıştı. Bu zamanla daha fazla ilerken gözlerimi usulca kapattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
***********
Annemin adımı seslenmesiyle gözlerimi hafifçe açtım ve esnedim.Annem' e noldu bakışları atarken Annem "uyan artık geldik tatlım" demesiyle arabayla önünde durduğumuz eve baktım.Aman Allah'ım bu ev gerçekten muhteşemdi.2 katlıydı ve evin dış kısmı çok iç açıcıydı.Babam biz Bradford'a taşınmadan 3 gün önce gelip ev ve okul işlerini halletmişti.Doğruyu söylermek gerekirse Babamın bu kadar güzel bir ev seçeceğini düşünmemiştim.Ben bunları düşünürken babam valizlerimizi çoktan evin içine taşımıştı, ben buna daha fazla dayanacağımı bildiğim için kendimi hafif sallayıp içeriye doğru yürümeye başladım.Evin kapasından içeriye doğru bakarken içerininde dışarısı kadar tatlı ve güzel olduğunu gördüm Babam gerçekten iyi seçim yapmıştı.Ev iki katlı olduğu için Evin sol tarafında yukarı kata çıkmak için demirlerden oluşan merdiven vardı.Odamı görmek için merdivenleri ikişer ikişer çıkmaya başlarken Anneminde teyzemi arayıp buraya geldiğimizi ve evin büyüklüğünü falan anlatıyordu.Üst kata çıktığımda babam valizlerimi tahtadan yapılmış bir kapının önüne bırakmıştı sanırım burası benim odamdı.Heyecanla oraya doğru ilerlerledim ve hemen kapıyı açtım.Bu..Bu mükemmeldi. İçi büyük ve ferahtı.Odamın içi çok ama çok iyi düzenlenmişti tam bir genç odasıydı daha çok benim istediğim tarzdan bir odaydı.Bu yüzden babama teşekkürlerimi söyleyecektim.Bunu kesinllikle akşam yemeğinde söyleyecektim.Herşeyi bir kenara bırakarak valizlerimi ve bir kaç eşya dolu olan kutularımı odama çektim ve yerleştirmeye başladım.Saate baktığımda ikiye çeyrek vardı buda demek oluyordu ki akşam yemeğine kadar anca eşyalarımı yerleştirirdim.
**********
Eşyaları yerleştirmem bitmişti fakat bunun yanında bende bitmiştim.Çok yorulmuştum, kendimi direk büyük ve bir o kadarda rahat olan yatağımın üstüne attım, tam gözlerimi kapatıyordum ki Annemin "İşin bitiyse yemeğe in tatlım demesiyle gözlerimi kapatmaktan vazgeçtim ve yataktan kalktım.Üstümü düzeltip aşağıya indim.Annem sofrayı hazırlamıştı.Babam ise annemin tabağına koyduğu makarnayı hızlıca yiyordu sanırım oda benim gibi acıkmıştı bu haline hafif kıkırdayıp sandalyeyi çektim , annemin karşısına oturdum ve tabağımdaki makarnayı yemeye başladım. Bir süre sonra yemeği bittirdim, anneme teşekür ettikten sora Babamada odam için teşşekür edecektim ki daha lafımı bitirmeden babam " Okul işini halletim kızım işlemlerin hazır" dedikten sonra tekrar teşekkür ettim.Ben lafımın kesilmesinden hoşlanamzdım ama babam bunu hep yapardı.Evet.. 2 gün sonra okullar açılıyordu en kısa zamanda gidip babamla okulumu görecektim.Bunları düşünürken odama gelmiştim bile.. Bgün çok yorulmuştum.Bu yüzden zaman kaybetmeden Koala'lı pijamaları giyip direk yatağa uzandım , gözlerimi usulca kapattım ve uyumayı başardım..
Evet.Harry Styles FF hikayesiyle karşınızdayım :D Biliyorum biraz saçma oldu ama daha yeniyim yorumlarınzla hatalarımı değiştireceğime inanıyorum :D Herneyse Vote ve Yorumlarınızı bekliyorum:D <3 evet bu bölümde Harry yok ama ilerki bölümlerde ortaya çıkacaktır :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Kötülük
Fanfiction"Bana gerçeği söyle, Harry bunu sen mi yaptın?" dedim güçlükle "Eski piçlikten hatıralar, güzelim" "Zamanında bir piç olduğunu biliyorum O zaman piçliğinle baş başa kal Bay piç Styles! " deyip evden çıkıyordum ki duyduğum sözlerle yerimde donakaldı...