Hey! Selam :D Yine ben geldim ve bir o kadarda saçma bölümümle sizinleyim :D Ama olsun bu hikayeyi sürdürebileceğim kadar sürdüreceğim.Desteklerinizi bekliyorum.Ve Ayrıca kapat tasarımı için Zayn- Always-Perfect 'e teşşekür ederim. Çok saol bebeğim. <3 <3
♣ Bölüm ithafi - lipspresstomylipsxx (Desteğin için teşekkürler bebeğim <3) ♣
♠ Böllüm şarkısı - İnna - Crazy sexy wild ♠
♥ İyi okulamalar ♥
Harry Styles
"Neden onu kendi emrin altında çalışan sürtüklerden biri olmasını istiyorsun David? Şu acınası halde olan kızdan ne istiyorsun? dedim kaşlarımı kaldırarak,
"Bundan sanane Harry, Sanene. Sana ne diyorsam onu yap çalıştır diyorsam çalıştır" dedi sinirli ve sert bir şekilde,
"Bundan nasıl banane Lan?! Benden onu kendi emrim altında çalıştırmamı istiyorsun ve nedenini söylemiyorsun? Ve ayrıca babasının FBI olduğunu bilmiyormuş gibi, ne tür oruspu çocuğusun David? " dedim sinirli bir şekilde ve FBI kısmında biraz bağırmıştım ve sanırım David bunu beğenmemişti. Hemen ayağa kalkıp hızlı adımlarla yanıma ulaştı." Kapa çeneni, sözlerimi ikiletme ne diyorsam onu yap" deyip odadan çıktı.Odadan çıkışını izlerken bir yandanda küfür sayıyordum.Bunu yapmıyacaktım.Ona bunu yapamazdım.Ona aşık olduğumu veya sevdiğimi sanmayın ona sadece acıyordumi acıyordum..Ne yapıp edip o kızı burdan kurtaracaktım.
Ashley Smith
O çocuk odadan çıktığından beri ağlıyordum.Ben insanların tek gecelik sürtükleri olamazdım.Her iki seçimde ölmemi sağlıyordu.Tanrım bunlar benden ne istiyordu.Herkes gibi hayatının tadını çıkarmak varken şu pislik insanların tek gecelik kızlarından olmicaktım.Bunları düşündükçe aplamam kat sayına çıkıyordu.Dinmiyordu bir türlü hıçkırıklarım dinmiyordu.Ailem desen meraktan çatlamışlardır.Şuan ihtiyacım olan tek şey Annem'di ona herşeyden çok ihtiyacım vardı.Hıçkırıklarım artarken kapının açılmasıyla gözlerimi o yüne doğru çevirdim.İri yapılı bir adam sinirli bakışlarla bana doğru hızlı adımlarla gelmeye başladı.Yanıma geldiğinde boğazımı sıkmasıyla çığlık atmaya başladım.Boğazım kurumuştu sesim kısılmıştı.Duyduğum sözlerle gözlerimi şaşkınlıkla açıp üstüme eğilmiş olan adamın yüzüne baktım." Ee güzelim John'un yaptıklarının bedelini ödüyorsun.Benim sevgilimi yakmanın bedelini sen ödüyeceksin."deyip sıktığı boğazımı bıraktı.Hala şaşkın gözlerle ona bakarken o ise küçümseyici bir tavırla güldü." Joh-hn mu? O ben-nim es-ski sevgilim, şuan ne yapıyor ne bok yiyiyor haberim bile yok, Lütfen beni bırak John'u bulup yaptıklarının bedelini sor benim bir suçum yok!" dedim korkaç ve düşük bir sesle."Sana bir tavsiye veriyim mi? şu ağzını sikmeden sus!" dediği sözlerle şok üstüne şok yaşıyordum. Ben ona ağzı açık bakarken o ise odadan kahkaha atarak çıkıyordu.John'u aylardır görmüyordum.O beni aldatmıştı. Hemde en yakın arkadaşımla ikisini aylardır görmüyordum.Ben olayı öğrendikten sonra ikisede oradan taşınmışlardı. Ee tabi sevişecek daha iyi yerler bulmak istemişlerdi.Ve bven şimdi piç bir adamın yaptığı piiçlik yüzünden ya ölecektim ya da sürtük olacaktım."Tam bir piçsin John" diye geçirdim içimden ve bunun yanındada Korkuyordum.Çok pis korkuyordum.Burdan sağ çıkmıyacaktım.Ölecektim.Kesin ölecektim. Başımı tam yere eğiyordum ki kapının tekrar açılmasıyla oraya baktım.Yüzü maskeli bir adam elinde tepsiyle bana doğru gelmeye başladı.Tepsiyi önüme bırakıp Ellerim'i çözmeye başladı.Bu arada bir kaç az duyulacak seste bir şeyler zırvalamaya başladı"Sakın kaçmak gibi bir saçmalık yapma bu sefer diğer yaptığın saçmalık gibi affedilmezsin.Senin için yapılan mezara girersin!"Yapabildiğim tek şey kafamı sallamaktı."Güzelll" diyip odadan hızlı bir şekilde çıktı.Bulanık olan gözlerimi hafif silip tepsiye bakınca .Bir tas çorba, bir bardak su ve bir kaşık gördüm.Yemek yiyemiyecektim. bu gücü kendimde bulamıyordum.Boğazımın kuruduğunu farkedince suyu alıp bir yudum içtim boğazımın daha da çok yanmasına nedne olmuştu.Bardağı yere fırlattıp ağlamaya başladım.Daha çok dayanamadığımı anladığımda gözlerimi kapatıp uyumayı denedim umarım başarılı olurdum.Eğer uyursam uyandığımda herşey rüyaymış gibi olsun isterdim.
Harry'den devam
Saatlerdir o kızı düşünüyordum.Ona bu kötülüğü yapamazdım.evet daha önce bir çok kızı çallıştırdım ama bu kız benim için bir farklıydı.Onu illk gördüğümde ağlamaktan kızaran gözleri yüreğimin sızlamasını sağlamıştı.tekrar söylüyorum onu sevmiyordum sadece acıyordum ve bunun aşka düşüneceğimni hiç sanmıyorum. İçimden tekrar David'e pis ve bir o kadar da ağır olan küfürleri saymaya başladım.O kız bunu hakketmiyordu.O mahsum bir kızdı.Şu am meraklısı olan erkeklere meze olmicaktı.Onu şu oruspu çocuğu olan David'ten kurtarmalıydım.Onda kendimi görüyordum. Yıllar önce olan olayları düşünürken ister istemez gözlerim doldu.O oruspu çocuğu David yıllar önce beni ölümden kurtarmıştı.Birgün babamın düşmanları babamın iş yerine baskına gelmişti, bende ilk kez babamın yanına - çalışma yerine- gitmiştim baskın olduğu sırada babam beni arka kapıdan dışarıya çıkarmıştı tam düşmanlardan biri ateş edicekken beni David kurtarmıştı.Ona bir hayat borçluydum, onu bırakmama sözü vermiştim bırakamazdım. Bunun karşısında ona çalışmamı istemişti.O anları düşünürken tekrar bitmek bilmeyen küfürlerimi saymaya başladım. Dünyanın en pis oruspu çocuğusun David! küfürlerime tam devam edcekken duyduğum sesle oturmuş olduğum koltuktan sıçradım.
" Küfürlerini götüne sokarım, Harry.!"
Öncellikle yeni bölüm geç geldiği için özür dilerim fakat sizinde bildiğiniz gibi okullar açıldı ve ben Lise 1'e geçtim zor zamanlar beni bekliyor.ve biraz kısa oldu lütfen maruz görün bu aralar moralim çok bozuk bu yüzden yazamadım.Bu yüzden Yb geç geldi.Tekrar Özür dilerim.Neyse yorum ve votelerinizi bekliyorum.Öpüldünüz <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Kötülük
Fiksi Penggemar"Bana gerçeği söyle, Harry bunu sen mi yaptın?" dedim güçlükle "Eski piçlikten hatıralar, güzelim" "Zamanında bir piç olduğunu biliyorum O zaman piçliğinle baş başa kal Bay piç Styles! " deyip evden çıkıyordum ki duyduğum sözlerle yerimde donakaldı...