1.Bölüm

244 2 0
                                    

Ablam saolsun yine yastıkla kaldırdı beni veee bir anda kendimi yerde buldum

"Ablaaaa napıyon ya sen"

"Nehircim biz bu gün evden taşınıyoruz ama sen taşınmaya niyetli değilsin galiba hayır istersen bura da kalabilirsin " deyip gülmeye başladı."Aaa ben onu unuttum ya" deyip hemen hazırlanmaya başladım. Merhabalar ben Nehir kumral belimi geçecek kadar uzun saçlarım vardır çok fazla uzun boylu degilimdir dudaklarım kırmızıdır beyaz tenliyimdir ve 16 yaşındayım.Bir tane de ablam vardır ablamda benimle aynı boyda 18 yaşona giricek saçları çok hafif karamel gilbi mavi gözleri vardır ve çok güzell.Eskiden oturduğumuz şehire taşınıyorduk. İki sene önce babamın işi için İzmir'e taşınmıştık şimdi ise yine babamın işi için geri Antalya'ya taşınıyoruz annem eski işine ben de eski okuluma devam edicektim.Aşağıya indiğimde herkes beni bekliyormuş daha kahvaltı bile edemeden hemen yola çıktık.Berk ve Ecrini çok özledim yaa.Hemen onlarıda tanıtiyim Berk siyah saclı hafif esmer siyaha yakın kahverengi gözleri vardır,Ecrin kahverengi gözlü beyaz tenli ve birde dalgalı beline kadar uzun karemel rengi saçları vardır. Yeni evimize vardığımda Berk ve Ecrin kapının önünde beni bekliyorlarmış hemen arabadan inip ikisine de sarıldım çok özlemişim." ya daha bugün geldik yarın okul var ya"

" mızmızlanma Nehir biz sana erken gel bizde kal dedik" dedi Ecrin Berk de kafasıyla onayladı.Akşama kadar çarşıda gezik akşam olunca benim evimde korku filmi izlemeye başladık.

"Geri zekalı kız çıkma dışarı çıkmaa" diye bağırdı ecrin

"Ecrincim sen bağırınca o kız seni duymuyo anlayın artık bunu"

"uff Berk ya bi heyecanını kaçırma"

"Aferin Nehir tam da aklımdan geçenleri söyledin"

" tamam ya nasıl biliyosanız öyle yapın" diyerek trip attı.

"herkez kalksın okula geç kalıcaksınız" yine ablam bağırmaya başladı ve hiç kimse kalkmayınca başımızdan aşşağı kocaman bir kova dolusu su döktü.

" ya abla napıyon sen ya "

" okula ilk günden geç kalmak istemezsiniz diye düşünmüştüm" dedi. Ablam benden sadece 2 yaş büyüktü ama ayrı okullardaydık.Ecrin ve Berk aynı anda

" okul formalarımız yokk" dediler.Ecrin "işte şimdi bittik öğretmenler bizi öldürür .Hepsi senin suçun Nehir" diye beni suçladı tabi ben dururmuyum hemen konuşmaya başladım "Ya kızım sen gercekten de gerizekalısın ya benmi dedim size gece koltugun üzerine yayılıp uyuyun diye" deyince kafasını kaşıdı ve" doğru haklısın kanka ya ben uykulu uykulu ne dicegimi şaşırdım"dedi .ardından ablam araya girip.

" çok yorulduğunuz için gece erken uyumuşsunuz bende sizi kaldırmayıp evinizden okul formalarınızı almıştım" deyince hepimiz koşarak ablama sarıldık yazık kız az kalsın yere düşüyodu.

hemen hazırlanıp okula gittik.Selim sınıftaydı.Onunla,ben gitmeden önce mesajlaşmıştık sonradan kavga ettik ve mesajlaşmayı bıraktık.sarı saçlı yeşil gözlü ve beyaz tenliydi.Son derse gelmiştik son ders ingilizceydi (sıkıcııı) tamam antalya ya gelicegim için okulların açılmasını istiyordum ama okuldan derken (bazı) öğretmenlerim ve arkadaşlarımdı kesinlikle dersden bahsetmiyordum.Neyse ki telefon serbestti telefonla oynuyorum ki mesaj geldi .İsimsiz yani ismi yok .

selam.

siz kimsiniz

ben Selim

neden bana mesaj attı ki.Kendi kendime düşünürken bir mesaj daha geldi

görmeyeli güzelleşmişsin

piss kavga ederken öyle demiyodun ama bir dakika o bana asıldı mı bunu fena ödiceksin ama şimdi değil

teşekkür ederim

nasılsın Nehir

iyiyim sen nasılsın Selim

bende iyiyim bana hala kızgınmısın

Allahım ya şu soruya bak tam en yakın arkadaşken sevgilin kızıyo diye benle konuşmayı kes, ben biseyler deyince de üste çık bide facebookdan filan sil telefonundan da silseydin gerizekalı ya

evet azıcık kızgınım

ya nasıl da yalan söylüyorum dimi .Aslında 'çok kızgınım sana' demem lazımdı ama neyse nasılsa bunu ödiycek.

özür dilerim beni nasıl affedebilirsin

boşver ya

evet evet sen boşver sonra öğrenirsen kendini korursun olmaz

yani beni affettinmi

hee hee affettim mal ya olum hiç affedilirmi ya neyse tamam sakinim.

evet affettim :)

yazık simdilik böyle bilmesinde bir sakınca yok galiba

çok teşekkür ederim Nehir sen çok iyi birisisin

şuna bak ya allahım yarabbim sen bana sabır ver yoksa sıraların üstünden fırlayıp yakasına yapışıcam

:) rica ederim sonuçta sevgili arkadaştan daha önemlidir dimi

öyle deme Nehir ya :(

yoo ben bisey demiyorum sen haklıydın sevgili daha da önemli

o sırada zil çaldı ve okuldan çıktık Berk arkadaşlarıyla buluşcakmış yani bizi ekti bizde Ecrinle birlikte ilk benim evime gidip kıyafetlerimi alıcaktık bu gece Ecrinde kalıcaktım kıyafetlerimi aldık ve Ecrinin evine gittik bir sürü abur cubur aldık, dedikodu ve yastık savşı yaptık sonunda da uyuyakaldık.Ertesi sabah erken kalktık kahvaltı yapıp okula gittik.Oh be sonunda zil çaldı sabah ilk derste kitaplar dağıtıldığı için ders işlemiştik.Şu anda 3.dersdeydik Berk dün kendine sevgili yapmış onunla mesajlaşıyodu Ecrin de hayvan gibi uyuyodu.

"Berk ben kantine gidiyorum gelicekmisin"

"Hayır şu anda sevgilimle mesajlaşıyorum" piss hayır yani Allahtan bir sevgilisi oldu .başımla onaylayıp kantine doğru yürümeye başladım.Kafamı bir çevirdim oha o ne lan bir tane çocuk diyerinin parasını alıyodu.Hızla ordan uzaklaşıyodum ki

"pişşşt buraya bi baksana" koridorda kimse yoktu genellikle herkes direk merdivenlerden inerdi ama ben bi o merdivenden bi karsı merdivenden inerdim can sıkıntısı işte ama gerçekten korktum ,ya o çocuk benimde paramı alırsa zorla.

"B-bana mı d-dedin" ahh korkudan kekelemiştim

"evet sana dedim buraya gel" yavaşca arkamı döndüm çocuk yeni gelmiş galiba kumral saçlı,yeşil gözlü,hafif esmer,kaslı vee gamzeliydi.Yaklaştığımda beni duva yapıştırdı.

"şimdi sen beni görmedin ve bu koridordan hiç geçmedin tamam mı"

"üzgünüm canım ben bu koridordan geçtim seni de gördüm"deyip karnına dizimi geçirdim ve kaçmaya başladım uff bu kadar hızlı olmak zorudamıydı.koşarken bi tane çocuk ayağını önüme koydu ve yere düştüm koridorda beni düşüren çocuk ve kovalayan çocuk vardı.Beni yakaladı ne yapıcam ben.

unutulmazımsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin